Znany brytyjski program zajmujący się walczeniem o prawa konsumentów - BBC Watchdog - zainteresował się ostatnio flagowymi modelami Sony - Z1 oraz Z. Do programu zgłosiło się ponad 100 osób, które odnotowały tę samą usterkę - pęknięty wyświetlacz. Wielu z nich, wyjmując telefon z kieszeni, zauważyło, że ekran ich Xperii jest pęknięty. Innym do pęknięcia doszło podczas leżenia telefonu na biurku, nie zależy to więc od sposobu użytkowania. Sony odpowiedziało na całą sytuację:
Quote
“In a small proportion of cases, screens have indeed cracked with no identifiable cause and in these instances the phone has been repaired for free.”
Producent obiecuje, że wszystkie telefony z defektem zostaną bezpłatnie naprawione w ramach gwarancji.
Poniżej możecie zobaczyć fragment programu, w którym jest mowa właśnie o felernych ekranach oraz posłuchać wypowiedzi poszkodowanych użytkowników:
Ehh widać, że kolejnym wpadkom Sony chyba nie będzie końca. Już wiele razy na Forum pisaliśmy, że wykluczenie błędów fabrycznych - psujących wizerunek marki - powinno być priorytetem producenta, który ma aspiracje być stać się liderem na rynku smartfonów. Cała kasa ładowana w promocje może być bowiem wyrzucona w błoto na skutek błędu firmy.
Ciekaw jestem ilu sztuk globalnie dotyczy ten problem.
Niestety aż głowa boli od tych wszystkich narzekań na nowe sprzęty, nieważne co by to było, i jaki producent by tego nie wyprodukował to wszystko co obecnie opuszcza fabrykę ma większe lub mniejsze defekty które nie powinny mieć miejsca bytu. Gdzie ten postęp, uważam że dopiero po 2-3 latach warto coś kupować bo wtedy wiadomo co się może popsuć lecz wtedy jest to już po prostu stare. Producenci oferują nam coraz tańsze i bardziej dostępniejsze produkty kosztem jakości/żywotności, niestety cierpi na tym środowisko i tym samym My sami, Pierwsze Walkmany kasetowe do dziś z pewnością by działały bez zarzutu. To już nie to samo Sony
Gry PS3/PS4 akcesoria?(więcej informacji można znaleźć w moich tematach w dziale giełda)