Jump to content


Problem z klientem email na N86.


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 OFFLINE   Piotr Rokubungi

Piotr Rokubungi
  • User
  • 34 posts
    • Time Online: 5h 1m

Posted 08 April 2017 - 19:06

Witam.
Zauważyłem, ale dopiero od paru dni, że gdy synchronizuję pocztę elektroniczną poprzez wbudowanego klienta email na N86, to pierwsza synchronizacja przebiega prawidłowo, po czym następuje rozłączenie, ale nie tylko transferu danych, lecz również skrzynka zostaje odłączona. Czego nie było wcześniej na tej samej skrzynce. A to dalej skutkuje tym, że potem już nie jest odświeżana skrzynka pocztowa w określonych interwałach, a przy ręcznej ponownej próbie połączenia (po wejściu do aplikacji email) nie łączy się, tylko pokazuje szarą ikonkę synchronizacji. Po ukryciu aplikacji tej i ponownym jej otworzeniu pojawia się brak zdefiniowanej skrzynki! :o Pomaga dopiero zamknięcie tej aplikacji i ponowne jej uruchomienie (ręcznie). Ale później sytuacja się znów powtarza w kółko. Ale w pewnym momencie (dziś przed południem) problem ten jakoby sam ustąpił i znów skrzynka nawet po zsynchronizowaniu pozostaje podłączona. Tylko, że zdaje się, iż automatyczna synchronizacja i pobieranie nowych wiadomości nadal nie działa... Ktoś wie, o co w tym może chodzić?
shirei Gendo Ikari




0 user(s) are reading this topic