Jump to content


Aktualizacja systemu


  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#21 OFFLINE   giantx

giantx

    Autor najlepszego postu czerwca 2013

  • Autor tematu
  • User
  • 149 posts
    • Time Online: 6d 47m

Posted 26 March 2014 - 09:13

A czy nazwa nie wskazuje że jest wskazany na tel z root? Nie wiem nie znam się na tym i na tej apk.
Od E przez SE do S

#22 OFFLINE   dante

dante

    Master Boss

  • Administrator
  • 3,669 posts
    • Time Online: 152d 17h 37m

Posted 26 March 2014 - 09:24

Teraz sprawdzałem i WiFi file transfer pro (na FF) nie pozwala na przesyłanie plików do SD. Przecież nie będę zmieniał zaś przeglądarki bo google tak chce. Jak tak dalej pójdzie to trzeba się będzie zastanowić nad zmianą systemu, Bo jak widzę z google robi się powili apple <_<

Quote

A czy nazwa nie wskazuje że jest wskazany na tel z root?
To kopiowanie plików nie ma to znaczenia. Pomijam fakt, że roota i tak mam ;)

#23 OFFLINE   giantx

giantx

    Autor najlepszego postu czerwca 2013

  • Autor tematu
  • User
  • 149 posts
    • Time Online: 6d 47m

Posted 26 March 2014 - 09:42

Potwierdzam. Widocznie nie zwróciłem uwagi. Faktycznie nie widać pamięci SD. Widać ją dopiero po zmianie linijki górnej nad tabelką. Widać ale nie można przesłać plików.

W pamięci ustawienia znalazłem Udziały zdalne i chyba przez to można wysyłać pliki na SD

A co do google jako apple to z producentami samo sobie strzelają w piętę. Przecież sami stworzyli taką politykę że produkt na 2 lata i potem kosz. Więc będą mieli google,apple,w8 itp na 2 lata i jak coś nie pasuje to kosz bez sentymentów. Zawsze kij ma 2 końce jak nie słuchają klientów to pocałujta się w d... korporacje. A rynek nie śpi i z giganta możesz być żebrakiem co widać już.

Edited by giantx, 26 March 2014 - 10:02.

Od E przez SE do S

#24 OFFLINE   dante

dante

    Master Boss

  • Administrator
  • 3,669 posts
    • Time Online: 152d 17h 37m

Posted 26 March 2014 - 23:07