Jump to content


Który podstawowy SE wybrać?


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#21 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 03 October 2013 - 14:30

Quote

Dobrze by było wiedzieć przed zakupem o ilości rozsunięć slidera bo okaże się, że parę tysięcy a za miesiąc padnie Ci taśma i znowu wydatek.

I co Ci z takiej informacji? Jeśli na liczniku jest 50 000 rozsunięć a taśma była świeżo zmieniona, to taka informacja prawdy Ci nie powie. W995 to nie Zylo, taśma często się nie psuje. Ja bym się tym akurat nie przejmował :)

#22 OFFLINE   neron

neron
  • User
  • 394 posts
    • Time Online: 15d 1h 1m

Posted 03 October 2013 - 19:44

View PostJurij, on 03 October 2013 - 14:30, said:

I co Ci z takiej informacji? Jeśli na liczniku jest 50 000 rozsunięć a taśma była świeżo zmieniona, to taka informacja prawdy Ci nie powie. W995 to nie Zylo, taśma często się nie psuje. Ja bym się tym akurat nie przejmował :)
I tu się mylisz. W zylo przy pierwszym serwisowaniu licznik miał około 1900 po serwisie jest teraz 13579 rozsunięć i nic się nie dzieje. Wszyscy narzekają na Zylo a to w gruncie rzeczy nie był najgorszym wydaniem SE

Quote

Jeśli na liczniku jest 50 000 rozsunięć a taśma była świeżo zmieniona
Jeżeli taśma było świeżo zmieniana, to na liczniku powinno być góra 15-20 rozsunięć a nie 50 000 tak na zdrowy rozsądek powinno być.
99% idiotów czyta posty z ręką na myszce... Nie zdejmuj! Teraz na to za późno!!!

#23 OFFLINE   faflak

faflak

    Zwycięzca Drugiego Quizu Forum Sony Ericsson World

  • User
  • 707 posts
    • Time Online: 36d 13h 18m

Posted 03 October 2013 - 21:07

widocznie Twój Zylo jest wyjątkiem od reguły :) osobiście bym go nikomu nie polecał... jeszcze sie nie spotkałem z wyzerowanym licznikiem po wymianie taśmy
Ciekawe co Autorka zakupi...?
_________________________________________________________________________________________________pomogłem kliknij ^

#24 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 04 October 2013 - 00:34

Quote

Jeżeli taśma było świeżo zmieniana, to na liczniku powinno być góra 15-20 rozsunięć a nie 50 000 tak na zdrowy rozsądek powinno być.

Owszem, jeśli wymiany taśmy dokonał autoryzowany serwis i po naprawie scustomizował telefon Emmą (czyli jak kto woli wgrał najnowsze firmware). Tymczasem przeciętny Kowalski po wymianie taśmy cieszy się z naprawionego telefonu i faktu, że odzyskał dostęp do danych w telefonie... Więc po co miałby go flashować? Sama czynność wymiany taśmy nie zeruje licznika, bo niby jakim cudem ? ;) Co do Zylo to nie będę się wdawał w jałowe dyskusje, nawet pracownicy SE mówili swego czasu że SE dało ciała z tym modelem i osobiście nikomu tego badziewia nie polecę. Wystarczy spojrzeć ile jest na aukcjach tych wynalazków z padniętą taśmą i jakie są tego ceny...

#25 OFFLINE   neron

neron
  • User
  • 394 posts
    • Time Online: 15d 1h 1m

Posted 04 October 2013 - 07:17

Masz @Jurij racje. Serwis z reguły flashuje telefony po takim zabiegu dobry komis też to powinien zrobić z urzędu. @faflak nigdzie nie napisałem, że po wymianie jest zero na liczniku. Powinieneś się domyśleć, że serwis sprawdza czy wszystko jest dobrze złożone. U mnie po serwisie było 9 rozsunięć. Może mi faktycznie trafił się "rodzynek"
A może tak pomyślała byś o K 800i telefon nie do zajechania. Po zmianie sterowników dźwięku gra lepiej niż niejeden Walkman :)
99% idiotów czyta posty z ręką na myszce... Nie zdejmuj! Teraz na to za późno!!!




1 user(s) are reading this topic