witam,
dziś rano pojawił się problem z moim telefonem. ostatnie oznaki, jego prawidłowej pracy miały miejsce ok. godz 3 w nocy, bo sprawdzałem na nim godzinę. dziś rano koło 9 jak spojrzałem na ekran to był niezablokowany, mimo, że zawsze blokował się automatycznie i wskazywał godzinę 23:40 z wczorajszą datą. Kiedy nacisnąłem przycisk blokady, to wydawało się, że umarł kompletnie. Po podłączenu jednak do komputera pojawił się pasek zadań androida i tylko on. Komputer niby też reaguje na telefon, ale w praktyce nic się nie da z tego poziomu zrobić. Wyłączyć telefonu nie sposób.
Telefon mam około 8 tygodni i dotąd nie było z nim problemów. Dodam, że wczoraj rano PC Companion przeprowadził aktualizację androida.
pozdrawiam i dziękuję za pomoc


[Rozwiązany] Xperia T nie wyłącza się i jednocześnie nie da się z niej korzystać
Started by miknow, Jun 22 2013 11:28
5 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 22 June 2013 - 11:28
#2 OFFLINE
Posted 22 June 2013 - 11:47
Przytrzymaj vol+ i włącznik do momentu aż telefon zawibruje po czym włącz go ponownie. Jeśli to nie pomoże, wgraj na nowo soft PC Companionem po kabelku (opcja repair).
#3 OFFLINE
Posted 22 June 2013 - 12:00
Niestety wyłączenie nie udało się. Spróbowałbym wgrać na nowo ten soft, ale przy próbie działania przez Companion na etapie "wykryj" wszystko się kończy - wystąpił błąd komunikacji pomiędzy telefonem i komputerem a proponowanych przez program kroków nie mogę wykonać, bo punkt 2 to reset telefonu, co u mnie jest niemożliwe
#4 OFFLINE
Posted 22 June 2013 - 12:41
Reset telefonu nie może się nie udać. Próbuj vol- i włącznik lub vol+ i włącznik aż zawibruje. Potem wgraj soft na nowo.
#5 OFFLINE
Posted 22 June 2013 - 12:53
ciekawe jak zareguje po rozładowaniu się i próbie uruchomienia pod ładowarką 
dziwne że klawisze power i vol+ nie reagują trzymane jednocześnie przez kilka sekund.

dziwne że klawisze power i vol+ nie reagują trzymane jednocześnie przez kilka sekund.
#6 OFFLINE
Posted 22 June 2013 - 13:03
Problem został rozwiązany, a temat zamknięty. W razie innych problemów, proszę założyć nowy temat. Wszelkie reklamacje/uwagi /opinie/sugestie proszę zgłaszać do Redakcji Forum Sony Ericsson World poprzez PW.