Jump to content


niezgodność towaru z umową - serwis


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#21 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Administrator
  • 6,542 posts
    • Time Online: 173d 6h 18m

Posted 21 August 2012 - 14:02

Coś mi tu od początku śmierdzi... 7 razy na naprawie telefon i to jeszcze wysyłany w jakieś dziwne miejsca... Z tego co wiem czas gwarancji przedłuża Ci się o czas napraw. Zatem jesteś pewien, że gwarancja Ci się skończyła? Każda naprawa to zapewne parę tygodni...

Jak napisał powyżej Jurij, kiedyś po trzeciej reklamacji była wymiana telefonu i tego na Twoim miejscu bym się domagał tym bardziej jeśli usterki dotyczą tego samego problemu.

Moja rada - walcz ile się da. Masz fora prawnicze, pytaj, proś o wzory pism, czytaj. Ja bym tego nie odpuścił, w końcu nie po to kupujesz telefon by ciągle się psuł i ciągle trafiał do ludzi, którzy nie potrafią go naprawić.

#22 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 21 August 2012 - 14:14

View PostMikołaj, on 21 August 2012 - 14:02, said:

Ja bym tego nie odpuścił, w końcu nie po to kupujesz telefon by ciągle się psuł i ciągle trafiał do ludzi, którzy nie potrafią go naprawić.

No tutaj się nie zgodzę. To nie wina serwisantów. Co z tego ze serwisant złoży telefon tak, jak mu wytyczne Sony Ericssona nakazują, skoro ten telefon zrobiony jest tak kiepsko i z tak kiepskich materiałów, że taśma nie ma prawa wytrzymać dłużej niż kilka tygodni (pierwsze egzemplarze)/ miesięcy(wersja poprawiona). Ale co prawda to prawda - upominaj się o swoje :)




0 user(s) are reading this topic