Nie chcesz e-faktury? Zapłać 19,90 zł! Co jeszcze może zrobić T-Mobile by zniechęcić klientów?
#1 OFFLINE
Posted 14 August 2012 - 11:28
Od 14 sierpnia bowiem klienci prywatni T-Mobile, którzy będą przedłużać umowę w taryfach Rodzina, frii oraz blueconnect, będą zmuszeni do poniesienia jednorazowej opłaty w wysokości 19,90 zł za wysyłkę tradycyjnej, papierowej faktury.
Opłata będzie pobierana przy przedłużaniu umowy i naliczona na fakturze z pierwszym, równym abonamentem za pełny cykl rozliczeniowy. Jedyny sposób by jej uniknąć to wybór faktury elektronicznej.
Opłacie nie podlegają klienci z aktywną e-fakturą.
Tak się zastanawiam, gdzie jest granica? Gdzie jeszcze T-Mobile może skubać klientów? Co jeszcze planują? I jaka jest kondycja finansowa firmy, skoro posuwa się do tak irracjonalnych zachowań?
Źródło: TELEPOLIS.PL
#2 OFFLINE
Posted 14 August 2012 - 11:38
not found: Poprawiłem literówki.
Edited by not found, 15 August 2012 - 12:36.
#3 OFFLINE
Posted 14 August 2012 - 11:51
#4 OFFLINE
Posted 14 August 2012 - 11:52
not found: Poprawiłem literówki.
Edited by not found, 15 August 2012 - 12:37.
#5 OFFLINE
Posted 14 August 2012 - 14:55
#6 OFFLINE
Posted 14 August 2012 - 15:08
slivka91, on 14 August 2012 - 14:55, said:
Takie kwiatki to już dawno były W 2008 roku przy zakupie C702 w salonie Ery (przedłużenie umowy w rodzinie) zaproponowano mi starter tak - taka za jakąś śmieszną kwotę. Wziąłem na próbę, doładowałem za 20 PLN. Po kilku dniach kasa na koncie się uszczupliła do kilku złotych. Wyłączyłem telefon na noc, rano po włączeniu stan konta był już ujemny I nawet nie chcieli słyszeć o żadnej reklamacji, stwierdzili że wykorzystano kasę na transmisję danych i jedyne co mogę zrobić to doładować konto Odłożyłem simkę ery do kolekcji i od tamtej pory z tego co obserwuję z każdym miesiącem jest coraz gorzej
#7 OFFLINE
Posted 14 August 2012 - 16:12
Nie twierdzę, że ta sieć jest dobra, bo jeśli dla klienta abonamentu 59zł z 12-letnim stażem się oferuje o 20minut (tylko do T-Mobile!) więcej, niż dla nowego klienta to jest coś nie tak. Ale wątpię, czy tak po prostu ukradli Ci 20zł z karty. Zawsze można sprawdzić wykonywane operacje i byłoby wszystko jasne.
DENON DJ
#8 OFFLINE
Posted 14 August 2012 - 16:39
marmal215, on 14 August 2012 - 16:12, said:
Nie twierdzę, że ta sieć jest dobra, bo jeśli dla klienta abonamentu 59zł z 12-letnim stażem się oferuje o 20minut (tylko do T-Mobile!) więcej, niż dla nowego klienta to jest coś nie tak. Ale wątpię, czy tak po prostu ukradli Ci 20zł z karty.
A gdzie napisałem, że ukradli mi 20 zł z karty? Widzę że wolisz trollować tylko po to by komuś pojechać, zamiast czytać posty ze zrozumieniem i odpisywać z sensem. I mam rozumieć, że uważasz mnie za idiotę i twierdzisz że nie wiem kiedy telefon korzysta z internetu a kiedy nie? I że przez noc wypstrykałem kilka złotych na transfer doprowadzając do ujemnego konta posiadając wyłączony telefon?
marmal215, on 14 August 2012 - 16:12, said:
Zawsze można sprawdzić wykonywane operacje i byłoby wszystko jasne.
A co ja innego zrobiłem?
Jurij, on 14 August 2012 - 15:08, said:
Wracając do tematu, trzeba uprzedzić wszystkich użytkowników T-Mobile którym się kończy umowa żeby zrezygnowali z papierowej faktury lub najlepiej przenieśli numer do innej sieci, jeśli nie chcą tracić pieniędzy i nerwów
#9 OFFLINE
Posted 15 August 2012 - 12:41
#10 OFFLINE
Posted 15 August 2012 - 13:05
#11 OFFLINE
Posted 15 August 2012 - 18:54