Jump to content


Nie chcesz e-faktury? Zapłać 19,90 zł! Co jeszcze może zrobić T-Mobile by zniechęcić klientów?


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Administrator
  • 6,542 posts
    • Time Online: 173d 7h 6m

Posted 14 August 2012 - 11:28

Po wprowadzeniu opłat za sprawdzenie stanu konta w T-Mobile, operator wprowadza kolejne "niespodzianki" dla klientów.

Od 14 sierpnia bowiem klienci prywatni T-Mobile, którzy będą przedłużać umowę w taryfach Rodzina, frii oraz blueconnect, będą zmuszeni do poniesienia jednorazowej opłaty w wysokości 19,90 zł za wysyłkę tradycyjnej, papierowej faktury.

Opłata będzie pobierana przy przedłużaniu umowy i naliczona na fakturze z pierwszym, równym abonamentem za pełny cykl rozliczeniowy. Jedyny sposób by jej uniknąć to wybór faktury elektronicznej.

Opłacie nie podlegają klienci z aktywną e-fakturą.

Tak się zastanawiam, gdzie jest granica? Gdzie jeszcze T-Mobile może skubać klientów? Co jeszcze planują? I jaka jest kondycja finansowa firmy, skoro posuwa się do tak irracjonalnych zachowań?

Źródło: TELEPOLIS.PL

#2 OFFLINE   faflak

faflak

    Zwycięzca Drugiego Quizu Forum Sony Ericsson World

  • User
  • 707 posts
    • Time Online: 36d 13h 18m

Posted 14 August 2012 - 11:38

Sprawdzi się teraz to - Takie rzeczy to tylko w T-mobile ...oby tylko w T-mobile :angry:

not found: Poprawiłem literówki.

Edited by not found, 15 August 2012 - 12:36.

_________________________________________________________________________________________________pomogłem kliknij ^

#3 OFFLINE   bartolinio3

bartolinio3

    Moderator

  • Moderator
  • 1,255 posts
    • Time Online: 117d 10h 36m
  • GG:
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Posted 14 August 2012 - 11:51

Super :) Czekam aż płatne będzie zalogowanie się do sieci i przebywanie w jej zasięgu ;) Oby tak dalej, oby tak dalej...
Posted Image

#4 OFFLINE   Goomowiec

Goomowiec

    Zwycięzca konkursu foto "Pokaż z bliska atuty SE"

  • User
  • 682 posts
    • Time Online: 31d 4h 26m

Posted 14 August 2012 - 11:52

Mam nadzieję, że play tak nie zrobi z fakturą za internet.

not found: Poprawiłem literówki.

Edited by not found, 15 August 2012 - 12:37.

Skoro człowiek człowiekowi wilkiem to czy zombie zombie zombie?

#5 OFFLINE   slivka91

slivka91

    Autor najlepszego wpisu sierpnia 2013

  • User
  • 554 posts
    • Time Online: 16d 7h 41m

Posted 14 August 2012 - 14:55

Ta sieć schodzi na "psy". Nie zdziwię się jeśli po włączeniu telefonu w tejże zacnej sieci pociągnie z kieszeni PLNy. Ratuj się kto może :P Coś w firmie się "krzaczy" skoro takie dziwadła bo inaczej nie nazwie tego co wyprawiają...
"Ćwierkają wróbelki, od samego rana..."

#6 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 14 August 2012 - 15:08

View Postslivka91, on 14 August 2012 - 14:55, said:

Ta sieć schodzi na "psy". Nie zdziwię się jeśli po włączeniu telefonu w tejże zacnej sieci pociągnie z kieszeni PLNy.

Takie kwiatki to już dawno były :) W 2008 roku przy zakupie C702 w salonie Ery (przedłużenie umowy w rodzinie) zaproponowano mi starter tak - taka za jakąś śmieszną kwotę. Wziąłem na próbę, doładowałem za 20 PLN. Po kilku dniach kasa na koncie się uszczupliła do kilku złotych. Wyłączyłem telefon na noc, rano po włączeniu stan konta był już ujemny :) I nawet nie chcieli słyszeć o żadnej reklamacji, stwierdzili że wykorzystano kasę na transmisję danych i jedyne co mogę zrobić to doładować konto :szczerbol: Odłożyłem simkę ery do kolekcji i od tamtej pory z tego co obserwuję z każdym miesiącem jest coraz gorzej :unsure:

#7 OFFLINE   marmal215

marmal215
  • User
  • 607 posts
    • Time Online: 21d 6h

Posted 14 August 2012 - 16:12

A na to, że może miałeś włączoną transmisję danych nie wpadłeś?
Nie twierdzę, że ta sieć jest dobra, bo jeśli dla klienta abonamentu 59zł z 12-letnim stażem się oferuje o 20minut (tylko do T-Mobile!) więcej, niż dla nowego klienta to jest coś nie tak.  Ale wątpię, czy tak po prostu ukradli Ci 20zł z karty. Zawsze można sprawdzić wykonywane operacje i byłoby wszystko jasne.

DENON DJ


#8 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 14 August 2012 - 16:39

View Postmarmal215, on 14 August 2012 - 16:12, said:

A na to, że może miałeś włączoną transmisję danych nie wpadłeś?
Nie twierdzę, że ta sieć jest dobra, bo jeśli dla klienta abonamentu 59zł z 12-letnim stażem się oferuje o 20minut (tylko do T-Mobile!) więcej, niż dla nowego klienta to jest coś nie tak.  Ale wątpię, czy tak po prostu ukradli Ci 20zł z karty.

A gdzie napisałem, że ukradli mi 20 zł z karty? Widzę że wolisz trollować tylko po to by komuś pojechać, zamiast czytać posty ze zrozumieniem i odpisywać z sensem. I mam rozumieć, że uważasz mnie za idiotę i twierdzisz że nie wiem kiedy telefon korzysta z internetu a kiedy nie? I że przez noc wypstrykałem kilka złotych na transfer doprowadzając do ujemnego konta posiadając wyłączony telefon?

View Postmarmal215, on 14 August 2012 - 16:12, said:


Zawsze można sprawdzić wykonywane operacje i byłoby wszystko jasne.

A co ja innego zrobiłem?

View PostJurij, on 14 August 2012 - 15:08, said:

stwierdzili że wykorzystano kasę na transmisję danych i jedyne co mogę zrobić to doładować konto :szczerbol:

Wracając do tematu, trzeba uprzedzić wszystkich użytkowników T-Mobile którym się kończy umowa żeby zrezygnowali z papierowej faktury lub najlepiej przenieśli numer do innej sieci, jeśli nie chcą tracić pieniędzy i nerwów :)

#9 OFFLINE   not found

not found

    Moderator

  • Super Moderator
  • 2,431 posts
    • Time Online: 106d 11h 33m

Posted 15 August 2012 - 12:41

Masakra... Z abo zrezygnowałem już daawno ale teraz muszę jeszcze przenieść numer z tak taka bo ta sieć to jedna wielka, różowa porażka ;)
WALKMAN®

#10 OFFLINE   slivka91

slivka91

    Autor najlepszego wpisu sierpnia 2013

  • User
  • 554 posts
    • Time Online: 16d 7h 41m

Posted 15 August 2012 - 13:05

Trzeba ostrzeć najbliższych... BC jest, Abo też... Łooooo..... Witamy w Plusie będzie zapewne w rodzinie :)
"Ćwierkają wróbelki, od samego rana..."

#11 OFFLINE   timmi

timmi

    Zdobywca 2 miejsca w Drugim Quizie Forum Sony Ericsson World

  • User
  • 863 posts
    • Time Online: 78d 5h 26m

Posted 15 August 2012 - 18:54

Jeszcze pamiętam jak w grudniu i w styczniu namawiałem do T-mobile.Teraz wszystkim odradzam.A miało być tak różowo a jest jak jest czyli do d....W ogóle ich nie rozumiem zamiast dbać o klientów to mydlą oczy hot-dogami,zapiekankami,książkami itd.Na psy schodzi ta sieć.




0 user(s) are reading this topic