

Nie chcesz e-faktury? Zapłać 19,90 zł! Co jeszcze może zrobić T-Mobile by zniechęcić klientów?
#1 OFFLINE
Posted 14 August 2012 - 11:28
Od 14 sierpnia bowiem klienci prywatni T-Mobile, którzy będą przedłużać umowę w taryfach Rodzina, frii oraz blueconnect, będą zmuszeni do poniesienia jednorazowej opłaty w wysokości 19,90 zł za wysyłkę tradycyjnej, papierowej faktury.
Opłata będzie pobierana przy przedłużaniu umowy i naliczona na fakturze z pierwszym, równym abonamentem za pełny cykl rozliczeniowy. Jedyny sposób by jej uniknąć to wybór faktury elektronicznej.
Opłacie nie podlegają klienci z aktywną e-fakturą.
Tak się zastanawiam, gdzie jest granica? Gdzie jeszcze T-Mobile może skubać klientów? Co jeszcze planują? I jaka jest kondycja finansowa firmy, skoro posuwa się do tak irracjonalnych zachowań?
Źródło: TELEPOLIS.PL
#2 OFFLINE
Posted 14 August 2012 - 11:38

not found: Poprawiłem literówki.
Edited by not found, 15 August 2012 - 12:36.
#3 OFFLINE
Posted 14 August 2012 - 11:51



#4 OFFLINE
Posted 14 August 2012 - 11:52
not found: Poprawiłem literówki.
Edited by not found, 15 August 2012 - 12:37.
#5 OFFLINE
Posted 14 August 2012 - 14:55

#6 OFFLINE
Posted 14 August 2012 - 15:08
slivka91, on 14 August 2012 - 14:55, said:
Takie kwiatki to już dawno były




#7 OFFLINE
Posted 14 August 2012 - 16:12
Nie twierdzę, że ta sieć jest dobra, bo jeśli dla klienta abonamentu 59zł z 12-letnim stażem się oferuje o 20minut (tylko do T-Mobile!) więcej, niż dla nowego klienta to jest coś nie tak. Ale wątpię, czy tak po prostu ukradli Ci 20zł z karty. Zawsze można sprawdzić wykonywane operacje i byłoby wszystko jasne.
DENON DJ
#8 OFFLINE
Posted 14 August 2012 - 16:39
marmal215, on 14 August 2012 - 16:12, said:
Nie twierdzę, że ta sieć jest dobra, bo jeśli dla klienta abonamentu 59zł z 12-letnim stażem się oferuje o 20minut (tylko do T-Mobile!) więcej, niż dla nowego klienta to jest coś nie tak. Ale wątpię, czy tak po prostu ukradli Ci 20zł z karty.
A gdzie napisałem, że ukradli mi 20 zł z karty? Widzę że wolisz trollować tylko po to by komuś pojechać, zamiast czytać posty ze zrozumieniem i odpisywać z sensem. I mam rozumieć, że uważasz mnie za idiotę i twierdzisz że nie wiem kiedy telefon korzysta z internetu a kiedy nie? I że przez noc wypstrykałem kilka złotych na transfer doprowadzając do ujemnego konta posiadając wyłączony telefon?
marmal215, on 14 August 2012 - 16:12, said:
Zawsze można sprawdzić wykonywane operacje i byłoby wszystko jasne.
A co ja innego zrobiłem?
Jurij, on 14 August 2012 - 15:08, said:

Wracając do tematu, trzeba uprzedzić wszystkich użytkowników T-Mobile którym się kończy umowa żeby zrezygnowali z papierowej faktury lub najlepiej przenieśli numer do innej sieci, jeśli nie chcą tracić pieniędzy i nerwów

#9 OFFLINE
Posted 15 August 2012 - 12:41

#10 OFFLINE
Posted 15 August 2012 - 13:05

#11 OFFLINE
Posted 15 August 2012 - 18:54