Jump to content


Stało się, od 9 sierpnia płatne sprawdzanie stanu konta w T-Mobile na kartę i Heyah


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Administrator
  • 6,542 posts
    • Time Online: 173d 20h 23m

Posted 09 August 2012 - 11:35

Zgodnie z zapowiedziami od dziś sprawdzenie salda konta w T-Mobile na kartę, Blueconnect na kartę i Heyah jest płatne.

Sprawdzenie salda konta za pomocą kodu USSD, SMS lub głosowo płatne jest 4 gr za zdarzenie. Z kolei poprzez I-BOA lub aplikacje na smartfony wciąż pozostaje bezpłatne.

Nie mam akurat pod ręką prepaida PTC żeby na 100% sprawdzić czy opłata jest pobierana, jeśli możecie potwierdźcie czy rzeczywiście jedna z największych niedorzeczności w polskiej telekomunikacji stała się faktem.


Źródło: TELEPOLIS.PL

#2 OFFLINE   Goomowiec

Goomowiec

    Zwycięzca konkursu foto "Pokaż z bliska atuty SE"

  • User
  • 682 posts
    • Time Online: 31d 4h 48m

Posted 09 August 2012 - 12:44

Yup, to fakt :/ i tak myślałem nad zmianą operatora, teraz wybór - plus czy play?
Skoro człowiek człowiekowi wilkiem to czy zombie zombie zombie?

#3 OFFLINE   bartolinio3

bartolinio3

    Moderator

  • Moderator
  • 1,255 posts
    • Time Online: 117d 10h 36m
  • GG:
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Posted 09 August 2012 - 13:12

Dobrze że w mixie nie dodali tego udogodnienia. Mimo to jak tylko skończy mi sie umowa ide precz od t-mobile.
Posted Image

#4 OFFLINE   slivka91

slivka91

    Autor najlepszego wpisu sierpnia 2013

  • User
  • 555 posts
    • Time Online: 16d 8h 2m

Posted 09 August 2012 - 15:18

View Postbartolinio3, on 09 August 2012 - 13:12, said:

Dobrze że w mixie nie dodali tego udogodnienia. Mimo to jak tylko skończy mi sie umowa ide precz od t-mobile.
   -> Skoro T-Mobile/Heyah po całości wzięli to i Mix tez :/

Jako użytkownik Heyah muszę powiedzieć, że opłata za sprawdzenie konta nie jest aktywna. Ani mojej dziewczynie ani siostrze ani kuzynowi ani mi nie ciągnie z konta za sprawdzanie. Niech wypowiedzą się użytownicy T-Mobile/Heyah jaką mają sytuację. Może jakiś chochoł mam nadzieję wdarł się :P
"Ćwierkają wróbelki, od samego rana..."

#5 OFFLINE   bartolinio3

bartolinio3

    Moderator

  • Moderator
  • 1,255 posts
    • Time Online: 117d 10h 36m
  • GG:
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Posted 09 August 2012 - 15:23

Sprawdziłem, u mnie w mixie nie działa, u nikogo w domu (na zwykłych tak-takach) też nie pobiera. Może jeszcze tego nie wprowadzili wszystkim? :rolleyes: I niech tak zostanie :)
Posted Image

#6 OFFLINE   slivka91

slivka91

    Autor najlepszego wpisu sierpnia 2013

  • User
  • 555 posts
    • Time Online: 16d 8h 2m

Posted 09 August 2012 - 15:52

A może jakiś fake albo plany tylko były tak jak z opłatami na niemieckich autostradach :P Oby fake :P
"Ćwierkają wróbelki, od samego rana..."

#7 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Autor tematu
  • Administrator
  • 6,542 posts
    • Time Online: 173d 20h 23m

Posted 09 August 2012 - 18:52

Stan konta Tak Tak T-Mobile na kartę oraz Mix

Najprostszym sposobem na sprawdzenie stanu konta jest skorzystanie z Ekspresowych kodów Tak Tak T-Mobile na kartę:
- sprawdzenie stanu konta – *101# (opłata 0,04 zł z VAT)
- sprawdzenie stanu T-Mobile jednostek – *102#.
Sprawdzenie stanu kwoty i T-Mobile jednostek na koncie jest również możliwe po połączeniu z numerem *9898 (opłata zgodna z cennikiem) oraz za pomocą serwisu iTakTak („Zarządzaj swoim kontem”) na stronie www.t-mobile.pl.

Źródło: t-mobile.pl/pl/kontakt

#8 OFFLINE   slivka91

slivka91

    Autor najlepszego wpisu sierpnia 2013

  • User
  • 555 posts
    • Time Online: 16d 8h 2m

Posted 09 August 2012 - 19:03

No tez to widzialem. Ale na mixie t-mobile nie bierze poki co. A co z heyah? Nie widzialem u nich na stronie ani w cenniku informacji na ten temat. Moze tylko heyah podczepiono pod t-mobile (infrastruktura sieci i domysły pod tym kątem) jedynie co zmienili dzis to opcje odpowiedz i koniec znane z ekspesowego menu.
"Ćwierkają wróbelki, od samego rana..."

#9 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Autor tematu
  • Administrator
  • 6,542 posts
    • Time Online: 173d 20h 23m

Posted 09 August 2012 - 20:02

Póki co nie ma przecież słowa o mixach. Nowe bandyckie rozwiązania dotyczą jak do tej pory tylko prepaid w T-Mobile i Heyah.

#10 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 09 August 2012 - 22:20

Po prostu wprowadzili opłatę za usługę, tak jak to robią miliardy ludzi na całym świecie. Pobierają za swoje usługi opłaty, widocznie z tego tytułu są bandytami :) Jak się komuś nie podoba to wystarczy nie korzystać - przeniesienie numeru do innej sieci jest darmowe ;)

#11 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Autor tematu
  • Administrator
  • 6,542 posts
    • Time Online: 173d 20h 23m

Posted 10 August 2012 - 00:03

Do tego też będę namawiał osoby, którym parę lat temu poleciłem wzięcie prepaid w Erze :) Spoglądając jednak na całokształt rynku telekomunikacyjnego w Polsce inaczej jak bandytyzmem tego nazwać nie mogę.

#12 OFFLINE   slivka91

slivka91

    Autor najlepszego wpisu sierpnia 2013

  • User
  • 555 posts
    • Time Online: 16d 8h 2m

Posted 10 August 2012 - 07:07

No ok to ze w t-mobile jest ok rozumiem widzialem wierzę, a heyah? Żadnych informacji u nich na stronie ani nic. no dziwne... Ale na logikę skoro cala infrastukture biorą to i mix tez.

Drugi dzien opłat za konto i dalej z konta nie bierze. Moze ktos sie wypowiedzieć z użytkowników tych sieci jak u nich sytuacja wygląda?

Edited by slivka91, 10 August 2012 - 07:11.

"Ćwierkają wróbelki, od samego rana..."

#13 OFFLINE   neron

neron
  • User
  • 394 posts
    • Time Online: 15d 1h 1m

Posted 10 August 2012 - 09:36

Quote

Drugi dzien opłat za konto i dalej z konta nie bierze. Moze ktos sie wypowiedzieć z użytkowników tych sieci jak u nich sytuacja wygląda?
Nie martw się! prawdopodobnie podsumują Cię po tygodniu za całokształt. A tak na marginesie to Era była dobra(sam z nich korzystałem dopóki nie wszedł Play) jak nie przeszli pod T-Mobile. Tak samo było z Ideą też kiedyś zaczynałem od nich ale jak przejęli ich żabojady to jest totalna porażka(w T-Mobile zresztą też) z ofertami dla klienta(nowego bądź starego)49pln abo+80 min. do wszystkich+20min. przez 3m-ce za przeniesienie numeru to jest w T-Mobile dla nowego klienta :lol:. Orange wyszło jeszcze bardziej  do klienta bo w tym samym abo dają aż 60min. i aż 6m-cy za przeniesienie na rozmowy :) ale tylko do Orange :lol:  Pewnie dawali by więcej gdyby nie ich bezmyślna polityka reklam w tv(tutaj prym wiedzie Orange) co 3 dni nowa reklama a jedna głupsza od drugiej i wszystkie bez logiki i jakiegoś sensu. No ale lepiej wydać na reklamę niż dać klientowi :blink: myśląc,że klient i tak przyjdzie ale to już nie te czasy i teraz klient ma w czym wybierać monopol już się dawno skończył :rock:  teraz klienta trzeba umieć przyciągnąć(i trzeba najpierw mieć czym!) a potem dbać o niego!
99% idiotów czyta posty z ręką na myszce... Nie zdejmuj! Teraz na to za późno!!!

#14 OFFLINE   slivka91

slivka91

    Autor najlepszego wpisu sierpnia 2013

  • User
  • 555 posts
    • Time Online: 16d 8h 2m

Posted 10 August 2012 - 10:40

Po tygodniu dostaję co najwyżej "diety" - po intensywnym użytkowaniu neta czasem zję z dwa złote a przybedzie z 6zł i sytuacja dość regularna. Nawet jeśli zacznie w końcu to obowiązywać to Heyah tak tragicznie nie stoi. Nadrabiają ofertami :) Przydałoby się teraz info o koncie jak kiedyś w simplusie było na ekranie głównym :)

Edited by slivka91, 10 August 2012 - 10:49.

"Ćwierkają wróbelki, od samego rana..."

#15 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Autor tematu
  • Administrator
  • 6,542 posts
    • Time Online: 173d 20h 23m

Posted 14 August 2012 - 11:16

Wczoraj miałem okazję sprawdzić czy rzeczywiście jest pobierana ta opłata. Niestety na 100% jest. Moi dziadkowie już wiedzą, że po tym jak skończą im się środki na koncie przenosimy się do innego operatora.

#16 OFFLINE   slivka91

slivka91

    Autor najlepszego wpisu sierpnia 2013

  • User
  • 555 posts
    • Time Online: 16d 8h 2m

Posted 11 October 2012 - 16:51

Niecały tydzień temu zaczeli naliczać opłatę za ten stan konta. No cóż żyjemy dalej
"Ćwierkają wróbelki, od samego rana..."

#17 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Autor tematu
  • Administrator
  • 6,542 posts
    • Time Online: 173d 20h 23m

Posted 11 October 2012 - 17:27

To i tak późno... bo tak jak pisałem, w numerach na kartę w T-Mobile, z którymi mam kontakt naliczane są już od dawna te 4 grosze.

Co ciekawe doszły mnie pewne pogłoski na temat rezygnacji T-Mobile z tej opłaty, tak przynajmniej mówiła pani konsultantka. Jeśli chodzi o mnie decyzje już jednak zapadły.

#18 OFFLINE   Goomowiec

Goomowiec

    Zwycięzca konkursu foto "Pokaż z bliska atuty SE"

  • User
  • 682 posts
    • Time Online: 31d 4h 48m

Posted 15 October 2012 - 20:21

Quote

Co ciekawe doszły mnie pewne pogłoski na temat rezygnacji T-Mobile z tej opłaty, tak przynajmniej mówiła pani konsultantka

pardą za odkop - ale muszę się wypowiedzieć :D to co wiedzą ci rzekomi "konsultanci" na infoliniach to wiedza z almanachu, wielkiej i cegłowatej książki w której jest napisane jak najwięcej dotyczące oferty, ekspresowych kodów i konfiguracji telefonów. żaden konsultant nie wie o takich sprawach jak "możliwe" wycofanie się z takiej "oferty" jeśli nie ma jej w tej właśnie ksiażce. jeśli tak ci powiedziała - skłamała albo wymyśliła. bywało tak że jak dzwoniłem do boku (biuro obsługi klienta) to wiedziałem więcej o promocjach i regulaminach niż ludzie po drugiej stronie słuchawki, dlatego takie coś klasyfikuję jako ptaka dodo jadącego na jednorożcu
Skoro człowiek człowiekowi wilkiem to czy zombie zombie zombie?

#19 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 15 October 2012 - 21:48

To mogę potwierdzić, operatorzy wydają dla swoich pracowników (konsultantów, telemarketerów) co miesiąc czy ileś stosowną aktualizowaną prezentację Powerpoint z aktualnymi ofertami, ustawieniami i niechcianymi produktami które należy użytkowi wcisnąć przy okazji i instrukcjami jak te oferty wciskać. Konsultanci i inni podrzędni pracownicy zwykle nie wiedzą co nastąpi w przyszłości lub jaki model telefonu kiedy będzie dostępny, bo to wie zarząd, prezesi i rzecznik prasowy sieci w końcowej fazie przed ogłoszeniem. Dlatego tak ważnym jest, aby przy doborze telefonu / taryfy kierować się swoim własnym rozumem, a nie tym co konsultant / pracownik nam oferuje. Bo oferuje nam przeważnie to, co sprzedaje się najgorzej, bo za to mu płacą prowizję czy też straci robotę jak nie będzie wykonywał dyrektyw przełożonego.

#20 OFFLINE   slivka91

slivka91

    Autor najlepszego wpisu sierpnia 2013

  • User
  • 555 posts
    • Time Online: 16d 8h 2m

Posted 17 October 2012 - 12:14

Płacimy płacimy :P ddatkowo przy stanie konta od 2zł poniżej już ta słynna nawijka: "Stan konta wynosi.,." Prawie jak na początku gdy heyah zaistniała u nas tylko o ile dobrze pamietam nawijka byla od złotówki w dół. Czyżby początek końca?? :P
"Ćwierkają wróbelki, od samego rana..."




1 user(s) are reading this topic