Dlatego też zdecydowaliśmy się stworzyć nowoczesne narzędzie komunikacji on-line, jakim jest Serwis Klienta T-Mobile, do którego dostęp będzie można uzyskać poprzez portal społecznościowy . Dlaczego Facebook? Zgodnie z danymi przedstawionymi w lutym 2011 r. przez Socialbakers aż 5,6 mln Polaków posiada konta na Facebook.
Naszym priorytetem jest dobry kontakt z klientem i sprawna komunikacja z nim. By tak było, staramy się wykorzystać wszystkie możliwe kanały. Chcemy, by nasi użytkownicy mieli ułatwiony dostęp do wszelkich interesujących ich informacji związanych z naszą ofertą. Po zgłoszeniu problemu w Naszym Serwisie Klienta na Facebooku, konsultanci odezwą się w ciągu 48 godzin.
Serwis Klienta T-Mobile ma być dla nich udogodnieniem, a sama obsługa jest bardzo prosta. Użytkownik wpisuje swoje dane kontaktowe, zaznacza, jaki temat go interesuje, czy jest abonentem czy posiadaczem telefonu na kartę. Następnie potwierdza swój wybór, a konsultanci T-Mobile kontaktują się w ciągu 48 godzin.
W taki sposób możecie rozwiązać kwestie związane z aktywacją oraz kosztami dodatkowych usług, załatwić sprawy z fakturami czy też uzyskać informacje dotyczące roamingu lub mobilnego Internetu. Istotne jest, że Serwis Klienta dostępny jest o każdej porze, w każdym miejscu wystarczy tylko dostęp do portalu społecznościowego Facebook.
Jak dla mnie to działania nieco na siłę i bez większego sensu. W końcu można się też odezwać o każdej porze przez stronę T-Mobile... no ale może komuś te nowe możliwości się przydadzą

Źródło: