Jump to content


T-Mobile umożliwił kontakt przez Facebooka


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 ONLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Administrator
  • 6,542 posts
    • Time Online: 173d 20h 23m

Posted 27 September 2011 - 11:25

26 września o godzinie 11:00 ruszył facebookowy Serwis Klienta T-Mobile. Poprzez niego możecie zapytać konsultantów m.in o sprawy faktur, czy roamingu. Odpowiedź dostaniecie w ciągu 48 godzin – tak twierdzi operator.

Dlatego też zdecydowaliśmy się stworzyć nowoczesne narzędzie komunikacji on-line, jakim jest Serwis Klienta T-Mobile, do którego dostęp będzie można uzyskać poprzez portal społecznościowy . Dlaczego Facebook? Zgodnie z danymi przedstawionymi w lutym 2011 r. przez Socialbakers aż 5,6 mln Polaków posiada konta na Facebook.

Naszym priorytetem jest dobry kontakt z klientem i sprawna komunikacja z nim. By tak było, staramy się wykorzystać wszystkie możliwe kanały. Chcemy, by nasi użytkownicy mieli ułatwiony dostęp do wszelkich interesujących ich informacji związanych z naszą ofertą. Po zgłoszeniu problemu w Naszym Serwisie Klienta na Facebooku, konsultanci odezwą się w ciągu 48 godzin.
Serwis Klienta T-Mobile ma być dla nich udogodnieniem, a sama obsługa jest bardzo prosta. Użytkownik wpisuje swoje dane kontaktowe, zaznacza, jaki temat go interesuje, czy jest abonentem czy posiadaczem telefonu na kartę. Następnie potwierdza swój wybór, a konsultanci T-Mobile kontaktują się w ciągu 48 godzin.

W taki sposób możecie rozwiązać kwestie związane z aktywacją oraz kosztami dodatkowych usług, załatwić sprawy z fakturami czy też uzyskać informacje dotyczące roamingu lub mobilnego Internetu. Istotne jest, że Serwis Klienta dostępny jest o każdej porze, w każdym miejscu wystarczy tylko dostęp do portalu społecznościowego Facebook.

Jak dla mnie to działania nieco na siłę i bez większego sensu. W końcu można się też odezwać o każdej porze przez stronę T-Mobile... no ale może komuś te nowe możliwości się przydadzą :)

Źródło:

Please Login HERE or Register HERE to see this link!



#2 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 27 September 2011 - 18:56

Współczuję wszystkim klientom T-Mobile w tym momencie :) Po pierwsze primo - każda szanująca się firma powinna prowadzić dialog z klientem za pomocą własnej strony i rozwiązywać wszelkie problemy i wątpliwości na własnym podwórku. Niedługo dojdzie do takich paradoksów, że zamiast zgłaszać awarie czy kradzież telefonu, będzie trzeba posiadać konto na tym :farmerfr4:  portalu.  Po drugie primo - było już tyle wycieków danych z facebooka i tyle gróźb ataku na ten portal, że pozostaje tylko czekać aż dane abonentów T-Mobile wyciekną do sieci i znowu wina spadnie na Facebooka. Po trzecie primo - z tego co mi wiadomo Facebook nie został stworzony do tego celu. I niestety jest to niezwykle irytujące, że wszystkie firmy teraz gremialnie rozmawiają z klientami i urządzają konkursy na Facebooku. To samo niestety się tyczy firmy Sony Ericsson... Nie wiem skąd się wzięła ta paranoja... tak trudno zorganizować konkurs na oficjalnej stronie? :mellow:

#3 OFFLINE   not found

not found

    Moderator

  • Super Moderator
  • 2,437 posts
    • Time Online: 107d 15h 32m

Posted 27 September 2011 - 20:03

Niestety Fejs opanował wszystkich i wszystko... Przypuszczam, że więcej osób zagląda na profil Sony Ericssona na Facebooku niż na ich stronę internetową :mellow:
WALKMAN®




0 user(s) are reading this topic