

[Rozwiązany] Wgrywanie czystego softu do SE Hazel
Started by mkondrat, Dec 12 2013 18:29
9 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 12 December 2013 - 18:29
Witajcie. Niestety Omnius nie jest już darmowy. Czy na prawdę nie ma żadnego sposobu na wgranie softa do tego telefonu?
#2 OFFLINE
Posted 12 December 2013 - 19:07
mozesz zrobic to suesem lub serwis online forumowy za pare $$
Edited by faflak, 12 December 2013 - 19:08.
_________________________________________________________________________________________________pomogłem kliknij ^
#3 OFFLINE
Posted 12 December 2013 - 21:21
Tylko że chciałbym wgrać czysty niebrandowany soft. Jakieś pomysły?
#4 OFFLINE
Posted 12 December 2013 - 22:41
No to w czym problem? Wrzucasz czysty custom i lecisz SEUSem.
WALKMAN®
#5 OFFLINE
Posted 14 December 2013 - 18:18
Wgrałem czysty custom. Ma on 19 plików natomiast w telefonie jest 24. Próbowałem usunąć tą resztę ale pisze że nie może ponieważ telefon ma certyfikat RED. Po zmianie softu seusem dalej jest ten syf z plusa.
#6 OFFLINE
Posted 14 December 2013 - 22:54
nie wystarczy sam custom trzeba jeszcze suesa odpalic ... custom moze miec jeden plik a pliki usuwasz farm z obsluga cid 81 mozeszzrobic tak jak w tym tutku bedziesz miec najnowszy soft 
http://www.sonyerics...z-pl-na-hazela/ enjoy

http://www.sonyerics...z-pl-na-hazela/ enjoy

_________________________________________________________________________________________________pomogłem kliknij ^
#7 OFFLINE
Posted 26 January 2014 - 15:40
Teraz mam problem: jak mogę się pozbyć śmieci operatora z Hazela? tzn. żeby był czysty soft.
not found: Połączyłem z podobnym tematem.
not found: Połączyłem z podobnym tematem.
Edited by not found, 27 January 2014 - 13:12.
#8 OFFLINE
Posted 26 January 2014 - 21:54
Najpierw trzeba ściągnąć odpowiedni program do wgrywania softu no i oczywiście sam niebrandowany soft.
#9 OFFLINE
Posted 27 January 2014 - 02:09
Udało mi się
Najpierw wgrałam Omnisuem wartości CDA aby był język polski, a potem Update Service i mam czysty soft bez śmieci od Orange


#10 OFFLINE
Posted 27 January 2014 - 13:14
Problem został rozwiązany, a temat zamknięty. W razie innych problemów, proszę założyć nowy temat. Wszelkie reklamacje/uwagi /opinie/sugestie proszę zgłaszać do Redakcji Forum Sony Ericsson World poprzez PW.
WALKMAN®