Jump to content


[Rozwiązany] samoczynne wyłączanie/zawieszanie


  • This topic is locked This topic is locked
25 replies to this topic

#1 OFFLINE   altar

altar
  • User
  • 13 posts
    • Time Online: 1h 51m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Posted 02 April 2013 - 22:34

witam jestem nowy i mam taki problem z moim telefonem... mam xperie t od nie dawna i praktczynie po każdym pełnym ładowaniu telefon się wyłącza albo zawiesza że muszę go twardo restartować albo od nowa włączać... czy wiecie czym to jest spowodowane ? i co trzeba zrobić żeby tę uciążliwość zlikwidować

z góry dziękuję za pomoc

#2 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 02 April 2013 - 22:57

Na początek zaktualizuj firmware do najnowszego za pomocą OTA (z poziomu telefonu przez wi-fi np.), Sony Update Service lub PC Companiona. W przypadku drugiej i trzeciej opcji musisz sobie zrobić backup danych z telefonu, jeśli nie chcesz ich stracić.

#3 OFFLINE   altar

altar
  • Autor tematu
  • User
  • 13 posts
    • Time Online: 1h 51m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Posted 02 April 2013 - 23:04

może to głupie pytanie ale comapnion wyświelta mi że mam najnowszy soft ?! czyli jak mam to zrobić ? a może update androida do 4.1 ?!

#4 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 02 April 2013 - 23:11

Skoro masz najnowszy soft to po prostu oddaj na gwarancję. Opisz problem dokładnie i oddawaj do skutku.

#5 OFFLINE   altar

altar
  • Autor tematu
  • User
  • 13 posts
    • Time Online: 1h 51m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Posted 02 April 2013 - 23:15

tak mi się wydaje że mam najonwszy mam 7.0.A.3.195 natomiast androida mam 4.0.4... może to jakiś auto off jeżeli coś takiego jest po okresie bezczynności... czy ewenetualny update androida może coś dać ?! ... generalnie problem pojawia się jak telefon jest podłączony całą noc do ładowarki ...

#6 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 03 April 2013 - 00:36

Najnowszy soft dla Xperii T to Android 4.1.2 Jelly Bean. Widocznie masz brandowane oprogramowanie i operator nie wydał aktualizacji. Możesz wgrac najnowsze niebrandowane i sprawdzić, czy problem nadal występuje - jeśli nie, używać telefonu dalej. Jeśli tak - wgrać najnowsze brandowane Twojego operatora i oddać na gwarancję.

#7 OFFLINE   altar

altar
  • Autor tematu
  • User
  • 13 posts
    • Time Online: 1h 51m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Posted 03 April 2013 - 07:49

no dobra a skąd mam pobrać nowego androida i jak to zrobić żeby było dobrze ?! a dodam że telefon mam z brandem orange ale ze zdjętym SL

Edited by altar, 03 April 2013 - 12:09.


#8 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 03 April 2013 - 15:49

Poszukaj w sieci np. na XDA developers. Ja mogę wgrać najnowsze firmware do tego modelu, ale trzeba mieć internet 2mbps, windowsa viste lub nowszy i koszt takiej usługi to 20 PLN. Jeśli jesteś zainteresowany - zapraszam na gg: 1793684 lub czat skype: gen.jurij. Jeśli wolisz sam, to wgrasz firmware flashtoolem. Poradnik w dziale z poradnikami dla androida :)

#9 OFFLINE   altar

altar
  • Autor tematu
  • User
  • 13 posts
    • Time Online: 1h 51m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Posted 04 April 2013 - 07:23

a mam też pytanie jak mogę zareklamować telefon jak nie jestem w żaden sposób powiązany z oragne ?! mogę go tak od siebie bezpośrednio do serwisu wysłać ?! generalnie dziś zrobiłem test telefon był w 60% naładowany i podpiąłem go pod ładowarkę na noc... oczywiście zawiesił się świeciła się zielona dioda naładownia ale po resecie było tylko 90%.... generalnie zresetował się dopiero za którymś razem... zainteresowany jestem tylko żeby coś to dało ?!

#10 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 04 April 2013 - 14:59

Jak nie dokonasz zmian to się nie przekonasz czy zmiana firmware coś da. Możesz oddać telefon do salonu operatora u którego kupiłeś telefon lub zamówić kuriera na www.w-support.pl lub oddać telefon do najbliższego serwisu Sony Ericsson / Sony.

#11 OFFLINE   altar

altar
  • Autor tematu
  • User
  • 13 posts
    • Time Online: 1h 51m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Posted 04 April 2013 - 23:09

a gdzie w wawie mogę go zanieść ?! jak coś to się jutro umówimy na zdalną reinstalkę ;)

#12 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 04 April 2013 - 23:35

Zadzwoń do nich do Warszawy (Sony Xperia): +48 22 22 77 444  lub zanieś telefon do salonu Twojego operatora lub kontaktuj się z www.w-support.pl .

#13 OFFLINE   altar

altar
  • Autor tematu
  • User
  • 13 posts
    • Time Online: 1h 51m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Posted 05 April 2013 - 11:03

ja telefon kupiłem na wolnym rynku więc raczej niesienie do salony t-mobile nic nie da bo oryginalnie telefon byl z orange :( swoją drogą dziś całą noc był podpięty pod ładowakę ale wyłączyłem smart connnect i się nie zawiesił powtórzę test z i wyłączoną aplikacją i zobaczę co się dzieje ... może to aplikacja zawiesza telefon

Edited by altar, 05 April 2013 - 11:04.


#14 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 05 April 2013 - 18:05

Jakie to ma znaczenie? Jeśli telefon sprzedany został w Orange i masz paragon / fakturę z Orange to zanosisz do nich telefon z kartą gwarancyjną, paragonem / fakturą i oni załatwiają sprawę naprawy gwarancyjnej :) Nawet jak im podasz telefon kontaktowy w Plusie, T-Mobile czy innej.

#15 OFFLINE   altar

altar
  • Autor tematu
  • User
  • 13 posts
    • Time Online: 1h 51m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Posted 05 April 2013 - 21:23

faktury nie mam ... tylko kartę gwarancyjną

#16 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 05 April 2013 - 22:43

No to jak nie masz faktury / paragonu to nie masz gwarancji. Daj znać czy walka z aplikacją smart connect coś dała... Zawsze możesz też zrootować telefon i usunąć tę aplikację, gdyby stwarzała problemy :)

#17 OFFLINE   altar

altar
  • Autor tematu
  • User
  • 13 posts
    • Time Online: 1h 51m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Posted 06 April 2013 - 16:45

gwarancje mam podstemplowaną więc niby czemu miałbym jej nie mieć... paragon/faktura to jest dowód zakupu a nie gwarancja...jakbym nie dostał odrębnej karty gwarancyjnej to na tej podstawie możesz reklamować a tak nie muszę go mieć... dziś drugi test bez aplikacji smart connect i telefon się nie zawiesił... dziś zmienię koncepcję i ją włączę i przetestuje ...

#18 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 06 April 2013 - 16:56

I co z tego, że gwarancja jest podstemplowana? Warunkiem przyjęcia telefonu do naprawy gwarancyjnej jest posiadanie:
  • telefonu podlegającego gwarancji (nie rozkręcanego, nie rozbitego, nie zalanego, przy którym nie było grzebane nieautoryzowanymi programami etc. ),
  • karta gwarancyjna (podbita lub nie),
  • dowód zakupu (paragon lub faktura).
Jeśli jeden z powyższych warunków nie jest spełniony - nie masz gwarancji :) Jak zakończysz testy - daj znać o wynikach ;)

#19 OFFLINE   altar

altar
  • Autor tematu
  • User
  • 13 posts
    • Time Online: 1h 51m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Posted 07 April 2013 - 01:07

niestety albo raczej stety nie mogę się z tobą zgodzić reklamować możesz niezależnie od paragonu... taki zapis jest nieskuteczny względem ciebie z prostej przyczyny jest to klauzula niedozwolona w związku z tym nie wiąże konsumentów ... nie pamiętam pod którym numerem ale jest na liście klauzul niedozwolonych prowadzonych przez UOKiK ... to tak na marginesie bo robimy OT... dziś test ze smart connectem :) zobaczymy coś się stanie

#20 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 07 April 2013 - 01:31

View Postaltar, on 07 April 2013 - 01:07, said:

niestety albo raczej stety nie mogę się z tobą zgodzić reklamować możesz niezależnie od paragonu...

Reklamować to sobie możesz, tyle że reklamacja zostanie odrzucona :) Weź sobie kartę gwarancyjną do ręki i przeczytaj punkt pierwszy. Albo zajrzyj tutaj:

Please Login HERE or Register HERE to see this link!



Quote

Gwarancja będzie respektowana wyłącznie z ważnym dowodem zakupu albo rachunkiem (zawierającym datę zakupu, model produktu i nazwę sprzedawcy/dealera) oraz z reklamowanym produktem dostarczonym w okresie gwarancyjnym. Sony i autoryzowana sieć serwisowa zastrzegają sobie prawo do odmowy świadczenia bezpłatnego serwisu w przypadku braku dokumentów, o których mowa powyżej, lub jeśli informacje w nich zawarte są niekompletne albo nieczytelne. Gwarancja nie będzie respektowana, gdy nazwa modelu lub numer seryjny umieszczony na produkcie zostały zmienione, zmazane, usunięte lub zatarte.

I tyle w temacie. Naprawdę nie ma się co kłócić, bo ja sobie tego nie wymyśliłem, tylko to są warunki producenta znane od wielu wielu lat. Także trzymam kciuki za pomyślne testy ze smart connectem, bo serwis Sony bezpłatnie Ci nie pomoże bez dowodu zakupu :slonko:




0 user(s) are reading this topic