Jump to content


[Rozwiązany] Windows XP - pętla


  • This topic is locked This topic is locked
4 replies to this topic

#1 OFFLINE   phillix

phillix

    Zwycięzca konkursu foto "Wiosna, ach to TY"

  • User
  • 2,024 posts
    • Time Online: 73d 14h 22m
  • Kraj::
  • TelefoniPhone 5
  • Operator: Virgin Mobile

Posted 01 January 2013 - 20:52

Wywaliło nam dziś korki w domu, mój tato miał włączony wtedy komputer. Po wywaleniu korków, przy starcie systemu komputer złapał bootloopa. Nie da rady wejść w tryb awaryjny i inne podtryby. Niestety nie mamy systemu na płycie CD i żadnej kopii systemu ( -.- ).
Nie znam się na "ratowaniu" komputerów, ale czy jest jakiś prosty, domowy sposób na naprawę komputera i uratowanie danych? Na dysku (C:) były zapisane dane do kont bankowych, hasła i inne ważne rzeczy. Były niestety tylko tam...na dysku...

PS. Klikanie F8 przechodzi w niebieskie okienko gdzie są 2 dziwne opcje...

Prosimy o pomoc ;(
Posted Image

#2 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 01 January 2013 - 21:23

Co to za komputer? Co konkretnie się dzieje jak włączasz go? Jaki zasilacz? Jaka płyta główna? Jakie zabezpieczenia / filtry antyprzepięciowe masz założone? Nie raz miałem tego typu akcje że prąd wyłączyli albo korki siadły i jeszcze ani razu nic się z komputerem nie stało. Jak masz możliwość podłączenia tego dysku pod inny komputer to podłącz jako główny i sprawdź czy odpali. Jak nie, to podłącz jako slave i skopiuj dane. Do odzyskiwania danych polecam Get Data Back Recovery. Możesz też sobie wypalić Hiren's Boot CD lub inne narzędzie z bootowalnym systemem z płytki i w ten sposób dobrać się do danych. Pod warunkiem, że coś się w komputerze od tego przebicia nie spaliło.

#3 OFFLINE   Goomowiec

Goomowiec

    Zwycięzca konkursu foto "Pokaż z bliska atuty SE"

  • User
  • 682 posts
    • Time Online: 31d 4h 26m

Posted 01 January 2013 - 22:50