Jak podaje strona T-Mobile:
W przypadku kradzieży telefonu z kartą SIM fakt ten należy zgłosić natychmiast po stwierdzeniu utraty lub kradzieży. Zgłoszenie można przekazać telefonicznie pod numerem 602900000 lub z telefonu stacjonarnego: (0- 22) 413 6996. W oparciu o telefoniczne zgłoszenie karta SIM zostanie zawieszona w sieci T-Mobile, co uniemożliwi wykonywanie
z niej jakichkolwiek połączeń.
Uwaga!
Konsultant Biura Obsługi Abonenta zawiesi kartę SIM tylko po pozytywnej weryfikacji osoby dzwoniącej. Oznacza to, że podczas telefonicznego zgłoszenia kradzieży konieczne jest podanie danych właściciela telefonu i jego hasła abonenckiego lub BOA kodu.
Abonent jest zobowiązany do pisemnego potwierdzenia kradzieży karty w terminie 3 dni od jej telefonicznego zgłoszenia. Potwierdzenie z odręcznym podpisem można wysłać faksem na
nr (0-22) 413 6914.
Jeżeli Twoja umowa jest terminowa jesteś zobowiązany odebrać duplikat karty SIM i wznowić usługi w terminie 7 dni od daty telefonicznego zgłoszenia kradzieży.
Uwaga !
Wymiana karty SIM jest możliwa tylko w przypadku braku zaległości na koncie.
Please Login HERE or Register HERE to see this link!
Odnośnie karty SIM:
Please Login HERE or Register HERE to see this link!
Inne numery kontaktowe:
Please Login HERE or Register HERE to see this link!