Jump to content


Samsung Galaxy S III - wycofano 600 tysięcy wadliwych egzemplarzy


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 29 May 2012 - 04:07

W fabryce Samsunga, produkującej najnowszy smartphone tej firmy - model Galaxy S III, wykryto wadę fabryczną tego urządzenia. Z tego powodu wycofano z linii produkcyjnej 600 tysięcy egzemplarzy tego modelu.

[img]

Please Login HERE or Register HERE to see this link!

]


Wada fabryczna Samsunga Galaxy S III dotyczy jedynie egzemplarzy w kolorze niebieskiego kryształu. Wadliwa okazała się tylna część obudowy, którą można łatwo wymienić. Samsung podjął wszelkie kroki, aby jak najszybciej wymieniono tylne panele we wszystkich wycofanych wadliwych egzemplarzach. Może się jednak okazać, że podczas dzisiejszej premiery Samsunga Galaxy S III łatwiej dostępna będzie wersja biała, natomiast wersja pebble blue pojawi się w większej ilości na sklepowych półkach z tygodniowym opóźnieniem. Klienci, którzy zamówili Samsunga Galaxy S III w przedsprzedaży nie muszą się niczego obawiać, bo wysyłka zamówionych urządzeń odbywa się bez żadnych opóźnień.

Źródło: Daily Mail

#2 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Administrator
  • 6,540 posts
    • Time Online: 173d 4h 7m

Posted 29 May 2012 - 13:14

Można Samsungowi wytykać fabryczne błędy/wady, ale jakby nie patrzeć w porę spostrzegli usterkę. Jest, więc spora szansa, że obejdzie się bez "zmuszania" klientów do odwiedzin punktów sprzedaży w celu wymiany obudowy.

#3 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Autor tematu
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 29 May 2012 - 13:23

Mnie ciekawi co z wypuszczonymi już do sprzedaży egzemplarzami i czemu wada dotyczy tylko wersji niebieskiej... no ale zobaczymy jakie będą reakcje użytkowników po miesięcznej obecności tego modelu na rynku :)

#4 OFFLINE   phillix

phillix

    Zwycięzca konkursu foto "Wiosna, ach to TY"

  • User
  • 2,024 posts
    • Time Online: 73d 14h 22m
  • Kraj::
  • TelefoniPhone 5
  • Operator: Virgin Mobile

Posted 29 May 2012 - 13:53

A co by zrobiło Sony? Zostawili by to... Niech ludzie poszkodowani płacą za naprawę albo niech kupią nowy telefon.

_________________
Fap, Fap, Fap from Tapatalk App :)
Posted Image

#5 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Autor tematu
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 29 May 2012 - 14:12

View Postphillix, on 29 May 2012 - 13:53, said:

A co by zrobiło Sony? Zostawili by to... Niech ludzie poszkodowani płacą za naprawę albo niech kupią nowy telefon.


Dobrze się czujesz? Wszelkie wady fabryczne były wymieniane bez żadnego ale więc nie wiem co próbujesz osiągnąć tym postem <_< Wadliwe wyświetlacze w Xperii S z serii Toshiby są wymieniane na sprawne Sharpa. Pokaż mi choć jeden przykład, gdzie Sony zachowało się tak jak np. Apple, gdzie w przypadku zanikania zasięgu w iPhonie 4 zamiast przyznać się do błędu i wymienić wadliwe egzemplarze, wydano instrukcję pouczającą użytkowników jak mają trzymać telefon! Więc zanim napiszesz nieprawdę, zastanów się.

#6 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Autor tematu
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 30 May 2012 - 19:16

Według oficjalnych informacji wydanych przez firmę Samsung, winowajcą okazał się lakier, a konkretnie połączenie specjalnego materiału hyper-glaze z zupełnie nową farbą w kolorze niebieskim. Powodowało to różne odcienie lakieru na obu częściach obudowy... Ciekawe jaki jest rzeczywisty powód wycofania 600 tysięcy sztuk ze sprzedaży, bo tak prozaiczna wymówka jak różne odcienie lakieru jest dla mnie co najmniej śmiesznym wytłumaczeniem :)





0 user(s) are reading this topic