Jump to content


Reklamy zamiast sygnału połączenia stały się faktem - ReklaMówka w T-Mobile


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Administrator
  • 6,542 posts
    • Time Online: 173d 20h 23m

Posted 25 April 2012 - 13:30

Pamiętacie ten temat i dyskusje związane z reklamami podczas oczekiwania na połączenie? Minęło nieco ponad pół roku by plany zamiany sygnału "beeeeeeeep" na treść reklamy urzeczywistniły się.

T-Mobile wprowadza usługę ReklaMówka. Za przystąpienie do programu oraz za każdy pełny miesiąc korzystania z usługi abonent otrzyma 10 minut na połączenia do wszystkich sieci krajowych, wymienne na 40 SMS.Usługa dostępna jest dla użytkowników, którzy mają aktywną usługę Granie na czekanie lub Szafa gra.

Reklamy odgrywane będą losowo - część dzwoniących osób usłyszy reklamę, a inni utwory ustawione w usłudze Granie na czekanie lub Szafa Gra.

Aby skorzystać z usługi, należy wysłać SMS-a o treści TAK pod numer 80933.

Please Login HERE or Register HERE to see this link!



Autorem ReklaMówki (rekla-mowka.pl) jest firma Wind Mobile. Usługa polega ona na zamianie tradycyjnego sygnału oczekiwania na połączenie na przekaz reklamowy. Według pomysłodawców jest to sposób na optymalne (tylko z czyjego punktu widzenia?) wykorzystanie "czekania". Usługa ma przynieść korzyści zarówno reklamodawcom, jak i tym, którzy zdecydują się na włączenie tej usługi w swoim telefonie. Produkt skierowany jest głównie do młodych ludzi. Dzięki włączeniu jej w swoim telefonie będą mogli zdobywać różne bonusy, między innymi darmowe minuty.

Pierwszym partnerem programu jest T-Mobile. Kto następny?

#2 OFFLINE   .RadziU.

.RadziU.
  • User
  • 84 posts
    • Time Online: 2d 5h 6m

Posted 25 April 2012 - 14:00

Hahaha 10 minut :D Niech se wsadzą :)

#3 Guest_Diabeł_*

Guest_Diabeł_*
  • Guests

Posted 25 April 2012 - 14:54

Broń bosze żeby tego w nieokreślonej przyszłości każdemu nie włączyli :blink:

#4 OFFLINE   not found

not found

    Moderator

  • Super Moderator
  • 2,437 posts
    • Time Online: 107d 15h 32m

Posted 25 April 2012 - 15:14

Dokładnie, to chyba jakieś nieporozumienie... 10 minut na miesiąc za coś takiego :facepalm:
WALKMAN®

#5 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 25 April 2012 - 16:30

Nowe pole do popisu wśród operatorów - kto da więcej minut za wysłuchiwanie coraz to głupszych reklam :D Jak kogoś denerwują reklamy, to polecam zadzwonić do biura obsługi klienta w sieci plus i spróbować połączyć się z konsultantem :) Frustracja gwarantowana, bo co chwilę (na przemian z irytującą muzyczką ) emitują sygnał połączenia i kretyński komunikat z prośbą o zaczekanie na zgłoszenie się konsultanta i podziękowaniami :D Po kilku minutach takiego transu żadna reklama nie będzie nikogo irytować - gwarantuję ;)

#6 OFFLINE   Erin

Erin

    Autor najlepszego postu 2012 roku

  • Zwycięzca konkursu
  • 393 posts
    • Time Online: 79d 4h 15m

Posted 26 April 2012 - 10:29

View PostJurij, on 25 April 2012 - 16:30, said:

(...) sieci plus i spróbować połączyć się z konsultantem :) Frustracja gwarantowana, bo co chwilę (na przemian z irytującą muzyczką ) emitują sygnał połączenia i kretyński komunikat z prośbą o zaczekanie na zgłoszenie się konsultanta i podziękowaniami :D Po kilku minutach takiego transu żadna reklama nie będzie nikogo irytować - gwarantuję ;)

jeśli dzwonisz z abonamentu dla firm jesteś łączony w pierwszej kolejności (nigdy nie czekałem dłużej niż 30sec na połączenie) i "kretyńkich komunikatów" nie ma... więc daruj sobie bo tragedią jest doładowanie konta w Orange dzwoniąc na *500 gdzie trzeba uprzednio odsłuchać kilku komunikatów o nowych promocjach które są wygłaszane w żółwim tempie.

#7 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 26 April 2012 - 11:12

View PostErin, on 26 April 2012 - 10:29, said:

jeśli dzwonisz z abonamentu dla firm jesteś łączony w pierwszej kolejności (nigdy nie czekałem dłużej niż 30sec na połączenie) i "kretyńkich komunikatów" nie ma...

Chyba wiem co słyszałem :blink: Mam Ci nagranie zrobić? Ja dzwoniłem z innej sieci niż plus i dodzwonienie się graniczy z cudem. A co do Orange - komunikaty możesz anulować poprzez naciśnięcie dowolnego klawisza. W plusie tak się nie da, bo wszelkie próby ominięcia komunikatów lub działanie na skróty kończą się rozpoczęciem całej procedury połączenia od nowa, łącznie z wybieraniem języka komunikatów! To jest dopiero chore :unsure:  Poza tym doładowanie w Orange robisz kodem, bez wysłuchiwania jakichkolwiek komunikatów :)

#8 OFFLINE   Erin

Erin

    Autor najlepszego postu 2012 roku

  • Zwycięzca konkursu
  • 393 posts
    • Time Online: 79d 4h 15m

Posted 26 April 2012 - 12:12

mi wygodniej zadzwonić i dowiedzieć się dodatkowo co nieco (np. o środkach na koncie dodatkowych etc a nie o promocjach) i przy okazji doładować

co do Plus, staraj się dzwonić od kogoś z abonamentu dla firm a zobaczysz różnicę ;)
gdzieś nawet była prowadzona niezależna ankieta gdzie pytano "u jakiego operatora i ile czeka się na połączenie z konsultantem", ze średniej wygrywał plus, nawet reklama w TV swego czasu o tym była.




1 user(s) are reading this topic