Jump to content


[Rozwiązany] Wgrywanie R7CA065 do Elma


  • This topic is locked This topic is locked
15 replies to this topic

#1 OFFLINE   mani3ck

mani3ck
  • User
  • 6 posts
    • Time Online: 2h 1m
  • Kraj::
  • Operator: PLAY

Posted 26 March 2012 - 21:53

Witam!
To mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich serdecznie. Dwa tygodnie temu debrandowałem kumplowi elma za pomocą Omniusa i później przez SEUS aktualizowałem do R7CA065, dziś niestety nie mogę tego powtórzyć. Omnius w ogóle nie łączy się z serwerem, co może być przyczyną i czy istnieją inne sposoby na wgranie nowego softu ponieważ ma wiele zalet.

Edited by not found, 26 March 2012 - 22:09.
: ort i literówki ;)


#2 OFFLINE   faflak

faflak

    Zwycięzca Drugiego Quizu Forum Sony Ericsson World

  • User
  • 707 posts
    • Time Online: 36d 13h 18m

Posted 26 March 2012 - 22:06

votan i pewnie far ..
_________________________________________________________________________________________________pomogłem kliknij ^

#3 OFFLINE   neron

neron
  • User
  • 394 posts
    • Time Online: 15d 1h 1m

Posted 26 March 2012 - 22:13

Konto trzeba założyć,reszta jest za free.

Please Login HERE or Register HERE to see this link!


99% idiotów czyta posty z ręką na myszce... Nie zdejmuj! Teraz na to za późno!!!

#4 OFFLINE   mani3ck

mani3ck
  • Autor tematu
  • User
  • 6 posts
    • Time Online: 2h 1m
  • Kraj::
  • Operator: PLAY

Posted 27 March 2012 - 20:19

Ściągnałem i zarejestrowałem Wotana, wgrywam niebrandowany soft R7CA061 ale przy próbie aktualizacji
SEUSem pisze że oprogramowanie jest aktualne jak klikam napraw również nie wgrywa nowszego R7CA065. Macie jakiś wskazówki?
Z góry dzięki.

#5 OFFLINE   not found

not found

    Moderator

  • Super Moderator
  • 2,437 posts
    • Time Online: 107d 15h 32m

Posted 27 March 2012 - 21:36

Od razu wgraj R7CA065 Wotanem i po sprawie :)
WALKMAN®

#6 OFFLINE   neron

neron
  • User
  • 394 posts
    • Time Online: 15d 1h 1m

Posted 28 March 2012 - 08:30

Przecież Omnius działa,tylko może nie zarejestrowałeś konta. Nie obsługuje kilku poczt min. wp.
99% idiotów czyta posty z ręką na myszce... Nie zdejmuj! Teraz na to za późno!!!

#7 OFFLINE   krzysiek21nh

krzysiek21nh

    Zdobywca w 3 miejsca w konkursie „Pokaż z bliska atuty SE”

  • User
  • 353 posts
    • Time Online: 7d 10h 14m

Posted 28 March 2012 - 11:08

a ja sądze,że powinieneś dać pc companion napraw telefon a nie uaktualnij telefon. Wtedy powinno wgrac nowego softa.
Posted Image

#8 OFFLINE   mani3ck

mani3ck
  • Autor tematu
  • User
  • 6 posts
    • Time Online: 2h 1m
  • Kraj::
  • Operator: PLAY

Posted 28 March 2012 - 18:27

Wybierając język polski w Wotanie nie ma do wyboru R7CA065, można go odrazu zainstalowac ale nie będzie języka polskiego. Dawałem również napraw telefon i cały czas jest 61. Co do Omniusa 2 tyg temu działał, od przedwczoraj nie łączy sie z serwerem próbowałem na koncie o2 i gmail.
@neron Omnius działa Ci darmowo czy kupowałeś jakies punkty?

#9 OFFLINE   neron

neron
  • User
  • 394 posts
    • Time Online: 15d 1h 1m

Posted 28 March 2012 - 18:38

Darmowo. Wczoraj rano próbowałem i się łączę. Może miałeś przesilenie serwera. Wgraj ten R7CA065 bez custom. Potem custom możesz dograć farem.
99% idiotów czyta posty z ręką na myszce... Nie zdejmuj! Teraz na to za późno!!!

#10 OFFLINE   mani3ck

mani3ck
  • Autor tematu
  • User
  • 6 posts
    • Time Online: 2h 1m
  • Kraj::
  • Operator: PLAY

Posted 28 March 2012 - 18:43

View Postneron, on 28 March 2012 - 18:38, said:

Darmowo. Wczoraj rano próbowałem i się łączę. Może miałeś przesilenie serwera. Wgraj ten R7CA065 bez custom. Potem custom możesz dograć farem.

To chyba nie przesilenie serwera próbuje od 2 dni o róznych porach i nic. Mam założone 2 konta, na stronie sie normalnie loguje, w programie mam "Błąd serwera (3)" kod błędu DA3FFF3DAF1CA5F6

Na jakim serwerze masz szkrzynke pocztową? o ile ma to jakieś znaczenie ponieważ na stronie sie loguje normalnie...

Edited by mani3ck, 28 March 2012 - 18:50.


#11 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 28 March 2012 - 18:54

Pewnie jak to zwykle w takich przypadkach bywa to wina syfu typu Koshmarsky "antywirus", avast, avira i inna szmira. Weź to odinstaluj, wyłącz firewalla i próbuj :) Jeśli nadal  nic, raportuj błąd na forum Omniusa.

#12 OFFLINE   mani3ck

mani3ck
  • Autor tematu
  • User
  • 6 posts
    • Time Online: 2h 1m
  • Kraj::
  • Operator: PLAY

Posted 28 March 2012 - 19:11

View PostJurij, on 28 March 2012 - 18:54, said:

Pewnie jak to zwykle w takich przypadkach bywa to wina syfu typu Koshmarsky "antywirus", avast, avira i inna szmira. Weź to odinstaluj, wyłącz firewalla i próbuj :) Jeśli nadal  nic, raportuj błąd na forum Omniusa.

Wyłączyłem avasta i zaporę systemową i dalej nic, instaluję właśnie Wotanem R7CA065 wybrałem język English i United Kingdom, podejżewam że nie będzie j. polskiego, a ciekawe co sie stanie jak zaaktualizuje PC Companion... Zastanawia mnie ten Omnius ponieważ około 2 tyg temu zainstalowałem nim bezproblemu pliki FS i Main do Elma które pozwoliły mi później na aktualizacje PC Companion a teraz ani tak ani tak...

#13 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 28 March 2012 - 19:17

Nie napisałem wyłącz tylko odinstaluj, zrestartuj komputer i dopiero próbuj. Jak chcesz dobrego antywira to dr web albo ostatecznie nod 32 :)

#14 OFFLINE   mani3ck

mani3ck
  • Autor tematu
  • User
  • 6 posts
    • Time Online: 2h 1m
  • Kraj::
  • Operator: PLAY

Posted 28 March 2012 - 20:11

Niestety Omnius dalej nie ruszył, dalej błąd serwera, ale...

Zainstalowałem Wotanem R7CA065, mam język polski, tylko w informacjach o oprogramowaniu w menu serwisowym zamiast CENTRAL EUROPE jest WESTERN EUROPE czy ma to jakis wpływ na uzytkowanie telefonu?

Edited by mani3ck, 28 March 2012 - 20:13.


#15 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 28 March 2012 - 20:19

Nie ma żadnego :)

#16 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 28 March 2012 - 20:19

Problem został rozwiązany, a temat zamknięty. W razie innych problemów, proszę założyć nowy temat. Wszelkie reklamacje/uwagi /opinie/sugestie proszę zgłaszać do Redakcji Forum Sony Ericsson World poprzez PW.




0 user(s) are reading this topic