Jak w temacie tel się zawiesza przy próbie połączenia, ale nie ze regułą jest ze zawsze, ale powiem że dość czesto rozmowa zawiśnie i trza wyciągnąć baterie. Wgranie softa nie pomogło. Lipa bo nie mogę z niego dzwonić, bo raz się uda raz nie..
Jurij: ort.


zawiesza się..
Started by BLADE09, Jan 22 2012 22:23
9 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 22 January 2012 - 22:23
#2 OFFLINE
Posted 22 January 2012 - 22:30
Trudna do zdiagnozowania usterka. Jeśli telefon jest na gwarancji - oddaj. Podłączą go do hyperterminala i będą wiedzieć z logu gdzie tkwi problem. Jak nie - oddaj do dobrego serwisu / lub w-supportu. Jeśli koszty naprawy przekroczą wartość telefonu ( a zapewne tak będzie) to rozejrzałbym się za innym telefonem na allegro np.

#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Posted 22 January 2012 - 23:05
Erin, on 22 January 2012 - 23:00, said:
hihihi pocieszający jesteś 

Mówię jak jest... C510 nie należy do drogich telefonów, nawet lepsze modele można poniżej 100 zł kupić. A serwisy za lutowanie układów mogą zawołać więcej, bo na 99% to coś na płycie. Ale to tylko domysły, bo nie wiemy o tym telefonie nic. Żadnych logów, żadnych informacji czy był zalany, zawilgocony, po upadku etc.
#5 OFFLINE
Posted 23 January 2012 - 14:54
tutaj się zgodze z Jurijem. kupiłem kiedyś K530 sprawnego, zniszczonego, bez zestawu na allegro za 50zł. ostatnio patrze na płytki klawiatury ( zepsuła się moja
), a tutaj cena 53zł :/ więc jak to możliwe, że sama płytka droższa niż telefon? dlatego szukam jakiegoś z niesprawnym ekranem czy coś, żeby mieć klawiature, a czasem obudowa się trafi dobra 
na gwarancji mogą Ci na nowy wymienić, a jak nie będzie to na nowszy model
koleżance zepsuł się iPhone 3G, dała na gwarancje, zadzwodili do niej, że nie mogą naprawić i czy chce nowy telefon, ona na to, że tak. dziś używa iPhone 4
zupełnie za darmo
oczywiście mieszka z rodziną na wyspach.


na gwarancji mogą Ci na nowy wymienić, a jak nie będzie to na nowszy model




#6 OFFLINE
Posted 23 January 2012 - 18:23
on spadł ale to dawno a robić zaczął tak od tygodnia.
#7 OFFLINE
Posted 23 January 2012 - 18:30
Pamiętam, że z moim C510 było tak samo. Jednak wtedy miałem jeszcze gwarancję i z niej skorzystałem. Po odebraniu, na tej karteczce napisali: "wgrane oprogramowanie zgodne ze specyfikacją producenta" i telefon działa do dziś. Tyle, że ty mowisz że softa wgrywałeś. Czy oni w serwisie wgrywają coś oprócz tego softa, co my możemy A2uploaderem?

#8 OFFLINE
Posted 23 January 2012 - 19:02
A2 uploader omija szerokim łukiem takie sprawy jak gdfs i trim area. Można spróbować naprawić gdfs boxem, ale nie ma gwarancji, że to pomoże

#9 OFFLINE
Posted 23 January 2012 - 19:17
ja zrobiłem tylko aktualizacje nie A2 uploaderem
#10 OFFLINE
Posted 23 January 2012 - 19:56
Spróbuj wgrać stary soft i zrobić aktualizację SEUS-em lub PC Companionem.