Przeciętnie firma korzystająca z telefonii komórkowej w Orange posiada średnio 2,5 telefonu przy 2,33 w T-Mobile, 2,23 w Play i 2 telefonów w Plusie.
Co także ciekawe przedsiębiorstwa korzystające z telefonii komórkowej w Orange płacą rachunki średnio ponad dwa razy wyższe niż firmowi klienci analogicznych usług w Playu. Można zatem wnioskować, iż Orange skupia większe podmioty i oferuje wyższe ceny.
Jak można się łatwo domyślić najczęściej wykorzystywaną formą zobowiązań z operatorem jest abonament, przy czy w przypadku Play uwagę zwraca wysoki odsetek klientów korzystających z taryfy mix.
Jeśli chodzi o zadowolenie klientów biznesowych to Play zebrał najlepsze noty w zakresie ogólnego zadowolenia, zakresu oferowanych usług i nowych usług oraz atrakcyjności cen, promocji i rabatów. Plus lepiej niż konkurenci został oceniony pod względem atrakcyjności oferowanych telefonów oraz dostępności obsługi i linii informacyjnych dla abonentów. Natomiast najlepiej pod względem jakości usług wypadł Orange.
Źródło: