Edited by Asia, 06 October 2011 - 10:08.


Pogłos w trakcie rozmowy
Started by Asia, Oct 06 2011 10:08
6 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 06 October 2011 - 10:08
Od pewnego czasu w mam problem w trakcie rozmów z innymi użytkownikami T - Mobile. Sama jestem w tej sieci i mam Xperię X8. Najczęściej rozmawiam z posiadaczami Emporii i W995, którzy też są w T - Mobile, więc problem jest chyba po stronie operatora a nie aparatu. Problem polega na tym, że dzwoniąc do kogoś nie słyszę sygnału łączenia tylko swój głos i tło akustyczne pomieszczenia, w którym jestem (radio, Tv itd). Czasem połączyć mogę się dopiero za 3 - 4 razem. Czy macie podobny problem i jak można się go pozbyć, bo jest denerwujące.
#2 OFFLINE
Posted 06 October 2011 - 10:44
Również mam podobny problem. W ostatnich dniach nieco ustąpił, ale był i to naprawdę poważny. Rozmawiałem ostatnio z właścicielką Hazela działającego w T-Mobile, która również ma podobne zakłócenia.
Coś ewidentnie jest/było nie tak, pytanie czy tylko w T-Mobile i czy tylko na określonym obszarze?
Coś ewidentnie jest/było nie tak, pytanie czy tylko w T-Mobile i czy tylko na określonym obszarze?
#3 OFFLINE
Posted 06 October 2011 - 11:42
Może jakaś usterka nadajnika? Sugeruję udać się do salonu T-Mobile (lub w ostateczności zadzwonić do BOA) i tam zapytać co jest grane. Mają służbowe telefony, niech przedzwonią, sprawdzą i naprawią
Ja w Orange na szczęście nie mam żadnych zakłóceń, dzwoniąc do ludzi z T-Mobile również


#4 OFFLINE
Posted 06 October 2011 - 14:48
Ja u siebie w ..T..... nie odczułem żadnych problemów...
#5 OFFLINE
Posted 06 October 2011 - 20:56
Moi rodzicie tez maja T-Mobile i jest ok. Ale znam ten problem, koledze wgrywałem akustyke do W610. Nieszlo z nim gadac... slyszalem sam siebie.
W995 forever
#6 OFFLINE
Posted 06 October 2011 - 21:03
Tu problem był inny. Przy próbie połączenia od razu przełączał się pogłos zamiast "beep". Póki co problem zniknął - być może była to wina nadajnika, jednak taki problem zdecydowanie występował i był bardzo irytujący.
#7 OFFLINE
Posted 06 October 2011 - 22:04
To na 100% wina operatora, a nie samego telefonu
Gdyby problem się ponawiał, sugeruję skontaktować się bezpośrednio z technikami T-Mobile - tylko oni mogą cokolwiek poradzić...
