Jump to content


Sony Ericsson launches Xperia ray TV ad focusing on the "20:22 moment"


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Administrator
  • 6,542 posts
    • Time Online: 173d 20h 23m

Posted 03 October 2011 - 09:49

Sony Ericsson has created a new ad campaign for the Xperia ray which centres around the phones low light capabilities.

The advert, titled 20:22, denotes the time of day in between work and play where Sony Ericsson says you can take the perfect pictures in low light conditions thanks to its Exmor R camera sensor. Click through to view the TV commercial.


Source:

Please Login HERE or Register HERE to see this link!



#2 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 03 October 2011 - 10:01

Fajnie, że reklamują :) Ale to chyba reklama dla Florydy, Hawajów czy regionu Morza Śródziemnego :) W kraju takim jak Polska, gdzie przez większość roku jest ciemno, dni są szare i zachmurzone, a cokolwiek bez latarki można zobaczyć jedynie w godzinach 7-8 do 15-17, to żadna technologia Exmor-R nie pomoże, a jedynie solidny Xenon :) Mogli by to wreszcie wziąć pod uwagę przy projektowaniu nowych urządzeń... :unsure:




1 user(s) are reading this topic