Sony Ericsson has created a new ad campaign for the Xperia ray which centres around the phones low light capabilities.
The advert, titled 20:22, denotes the time of day in between work and play where Sony Ericsson says you can take the perfect pictures in low light conditions thanks to its Exmor R camera sensor. Click through to view the TV commercial.
Source:


Sony Ericsson launches Xperia ray TV ad focusing on the "20:22 moment"
Started by Mikołaj, Oct 03 2011 09:49
1 reply to this topic
#1 OFFLINE
Posted 03 October 2011 - 09:49
#2 OFFLINE
Posted 03 October 2011 - 10:01
Fajnie, że reklamują
Ale to chyba reklama dla Florydy, Hawajów czy regionu Morza Śródziemnego
W kraju takim jak Polska, gdzie przez większość roku jest ciemno, dni są szare i zachmurzone, a cokolwiek bez latarki można zobaczyć jedynie w godzinach 7-8 do 15-17, to żadna technologia Exmor-R nie pomoże, a jedynie solidny Xenon
Mogli by to wreszcie wziąć pod uwagę przy projektowaniu nowych urządzeń...



