Skocz do zawartości


[Rozwiązany] Czarny ekran, miga, włącza się logo...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Mareczek

Mareczek
  • User
  • 37 postów
    • Time Online: 1d 11h 36m

Napisano 06 luty 2012 - 20:40

Witam

Mój Yari za niedługo będzie miał 2 lata. Ostatnio jak przekładałem kartę sim włączył się do loga i ekran migał w odstępach czasowych na czarno. W czym leży problem? Mam gwarancję do marca więc zapewne go oddam. Modowałem akustykę i menu mogą sie kapnąć (Play) Z resztą jeśli to wina taśmy to równoznacznie wgrają nowego softa... Z góry dziękuję za pomoc.
AmmpeR™ - Acoustic for Sony Ericsson

#2 OFFLINE   danielus2009

danielus2009
  • User
  • 22 postów
    • Time Online: 2d 16h 40m
  • GG:
  • Kraj::
  • Firmware: :P
  • Operator: 36i6

Napisano 06 luty 2012 - 20:45

Jesli telefon zawiesza sie na logo, to wina lezy raczej po stronie software. Sprobuj zaktualizowac softa SEUSem

#3 OFFLINE   Mareczek

Mareczek
  • Autor tematu
  • User
  • 37 postów
    • Time Online: 1d 11h 36m

Napisano 06 luty 2012 - 21:44

Jest na najnowszej aktualizacji...
AmmpeR™ - Acoustic for Sony Ericsson

#4 OFFLINE   phillix

phillix

    Zwycięzca konkursu foto "Wiosna, ach to TY"

  • User
  • 2024 postów
    • Time Online: 73d 14h 22m
  • Kraj::
  • TelefoniPhone 5
  • Operator: Virgin Mobile

Napisano 06 luty 2012 - 22:05

To wgraj starsza wersję i znowu najnowszą. Powinno pomóc.

_________________
Nawinięto z Xperii Neo V :)
Posted Image

#5 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8493 postów
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Napisano 07 luty 2012 - 02:39

View PostMareczek, on 06 luty 2012 - 20:40, said:

Witam

Mój Yari za niedługo będzie miał 2 lata. Ostatnio jak przekładałem kartę sim włączył się do loga i ekran migał w odstępach czasowych na czarno. W czym leży problem? Mam gwarancję do marca więc zapewne go oddam. Modowałem akustykę i menu mogą sie kapnąć (Play) Z resztą jeśli to wina taśmy to równoznacznie wgrają nowego softa... Z góry dziękuję za pomoc.

Migał w sensie pulsował na czarno czy np. jak rozsunąłes telefon to robił się czarny, jak zsunąłeś to wyświetlał obraz? Z resztą to tylko pytanie z ciekawości. Na 99% jest to usterka hardware, ale co konkretnie padło to Ci nie powiem czy taśma, czy ekran, czy coś na płycie. Trzeba by go obejrzeć, rozebrać etc. Ale skoro masz gwarancję, to już nie nasze zmartwienie. Wgraj stary soft + customizację PLAY, możesz potem zaktualizować telefon i oddaj na gwarancję opisując usterkę. Niech serwis się martwi :)

#6 OFFLINE   phillix

phillix

    Zwycięzca konkursu foto "Wiosna, ach to TY"

  • User
  • 2024 postów
    • Time Online: 73d 14h 22m
  • Kraj::
  • TelefoniPhone 5
  • Operator: Virgin Mobile

Napisano 07 luty 2012 - 08:10

Ale skoro kolega wymienił tylko kartę to jak mogła się uszkodzić taśma / ekran? Takie rzeczy bez powodu się nie dzieją.

_________________
Nawinięto z Xperii Neo V :)
Posted Image

#7 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8493 postów
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Napisano 07 luty 2012 - 13:10

View Postphillix, on 07 luty 2012 - 08:10, said:

Ale skoro kolega wymienił tylko kartę to jak mogła się uszkodzić taśma / ekran? Takie rzeczy bez powodu się nie dzieją.

Widać, że masz blade pojęcie o telefonach :) Wszystko się z czasem psuje i na to się nie ma wpływu. Dobrze, że teraz, a nie kilka dni po gwarancji :) W sliderach wszelkie ruchome elementy jak taśma flex się zużywają. Tak samo nigdy nie wiesz kiedy padnie Ci wyświetlacz, płyta główna, procesor zacznie się przegrzewać etc...

Jak to mawiają amerykanie:

Spoiler
:)

#8 OFFLINE   phillix

phillix

    Zwycięzca konkursu foto "Wiosna, ach to TY"

  • User
  • 2024 postów
    • Time Online: 73d 14h 22m
  • Kraj::
  • TelefoniPhone 5
  • Operator: Virgin Mobile

Napisano 07 luty 2012 - 13:22

ale to niemożliwe raczej, że podczas wymieniania karty padł ekran czy taśma. musiało się coś stać. to tak jakby telefon leżał w szufladzie działający, a np po włączeniu nie działał głośnik...
Posted Image

#9 OFFLINE   bartq92

bartq92

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 1574 postów
    • Time Online: 79d 1h 3m
  • GG:
  • Kraj::
  • Miasto:KMY
  • TelefonHuawei P8
  • Rom: Stock
  • Operator: PLAY

Napisano 07 luty 2012 - 13:30

A po co wgrywać stary soft jak SEUS pyta czy wgrać ponownie nowe oprogramowanie. Wrzuć na nowo soft i zobacz czy pomogło.

Quote

Widać, że masz blade pojęcie o telefonach :) Wszystko się z czasem psuje i na to się nie ma wpływu.

Co ma flex do poprawnego włączenia się telefonu ? Tutaj podstawą jest oprogramowanie i podzespoły na płycie z nim powiązane.
Logo się pokazuje, więc flex jest ok. Co innego gdy zaczął migać np po rozsunięciu slidera. Oczywiście masz gwarancje, możesz telefon oddać, ale pierwsze wrzuć na nowo soft SEUSem.

#10 OFFLINE   phillix

phillix

    Zwycięzca konkursu foto "Wiosna, ach to TY"

  • User
  • 2024 postów
    • Time Online: 73d 14h 22m
  • Kraj::
  • TelefoniPhone 5
  • Operator: Virgin Mobile

Napisano 07 luty 2012 - 14:04

Ale jak jest najnowszy soft to SEUS nie wgrywa. Chyba, że nowa wersja ma opcję ponownego wgrania tego samego softa, bo jak śmigałem z W995 to nie dało rady wgrać tego samego.
Posted Image

#11 OFFLINE   bartq92

bartq92

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 1574 postów
    • Time Online: 79d 1h 3m
  • GG:
  • Kraj::
  • Miasto:KMY
  • TelefonHuawei P8
  • Rom: Stock
  • Operator: PLAY

Napisano 07 luty 2012 - 15:22

Quote

Ale jak jest najnowszy soft to SEUS nie wgrywa. Chyba, że nowa wersja ma opcję ponownego wgrania tego samego softa, bo jak śmigałem z W995 to nie dało rady wgrać tego samego.

Nie wiem czy to zależy od wersji SEUSa ? Ja wgrywałem ponownie najnowsze oprogramowanie SEUSem min do Satio, W715, C510, C905

#12 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8493 postów
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Napisano 07 luty 2012 - 20:51

View Postbartq92, on 07 luty 2012 - 13:30, said:

Co ma flex do poprawnego włączenia się telefonu ? Tutaj podstawą jest oprogramowanie i podzespoły na płycie z nim powiązane.
Logo się pokazuje, więc flex jest ok. Co innego gdy zaczął migać np po rozsunięciu slidera. Oczywiście masz gwarancje, możesz telefon oddać, ale pierwsze wrzuć na nowo soft SEUSem.

No no, taki wybitny serwisant i o takie rzeczy pyta? Podpowiem - bez sprawnego flexa żaden slider nie włączy się i nie będzie działał poprawnie. A to czy miga po zsunięciu  / rozsunięciu nie zostało wyjaśnione przez autora tematu :)

#13 OFFLINE   phillix

phillix

    Zwycięzca konkursu foto "Wiosna, ach to TY"

  • User
  • 2024 postów
    • Time Online: 73d 14h 22m
  • Kraj::
  • TelefoniPhone 5
  • Operator: Virgin Mobile

Napisano 07 luty 2012 - 21:07

Po co od razu pisać o taśmie? Pierwszą rzeczą jaką trzeba sprawdzić to soft. Później hardware.
No, ale czekamy na odpowiedź poszkodowanego kolegi ;)

_________________
Nawinięto z Xperii Neo V :)
Posted Image

#14 OFFLINE   Mareczek

Mareczek
  • Autor tematu
  • User
  • 37 postów
    • Time Online: 1d 11h 36m

Napisano 08 luty 2012 - 19:17

Wyświetlacz pulsował na czarno bez względu czy rozsunięty czy zasunięty był telefon. Telefon został oddany na gwarancję przy okazji wymienią jeszcze fastport. :)
AmmpeR™ - Acoustic for Sony Ericsson

#15 OFFLINE   bartq92

bartq92

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 1574 postów
    • Time Online: 79d 1h 3m
  • GG:
  • Kraj::
  • Miasto:KMY
  • TelefonHuawei P8
  • Rom: Stock
  • Operator: PLAY

Napisano 08 luty 2012 - 19:26

Czekamy zatem na powrót telefonu z serwisu i informację co było z telefonem :)

#16 OFFLINE   Mareczek

Mareczek
  • Autor tematu
  • User
  • 37 postów
    • Time Online: 1d 11h 36m

Napisano 06 marzec 2012 - 18:01

Telefon wrócił już z gwarancji, ale śmieszne jest to, że zepsuli mi aparat. Nie wiem czy się śmiać czy płakać bo sporo czekałem aż wróci z gwarancji, a teraz znowu. Mimo, że soft miał trochę modyfikacji to spokojnie wgrali nowy, fastport’a też wymienili. Fajnie, że też wymienili mi klawiaturę i tylną zaślepkę panelu (ten srebrny element) mimo, że o to nie prosiłem :D Dowiedziałem się też, że podobno bateria jest zepsuta ale nie miałem i nie mam z nią problemów xD. Pozostaje znowu czekać…

Użytkownik Mareczek edytował ten post 06 marzec 2012 - 18:03

AmmpeR™ - Acoustic for Sony Ericsson

#17 OFFLINE   Mareczek

Mareczek
  • Autor tematu
  • User
  • 37 postów
    • Time Online: 1d 11h 36m

Napisano 02 kwiecień 2012 - 21:13

Witam znowu.
Niedawno wrócił Yari z serwisu. Po dokładnych oględzinach stwierdziłem, że już wszystko naprawili. Więc jak wynikało z pisma: wymienili taśmę, oprogramowanie i fastport + tylną zaślepkę slidera i klawiaturę (o co nie prosiłem) a za następnym razem aparat. Yari jest cały czas używany a bateria jak już wcześniej wspomniałem rzekomo uszkodzona działa jak należy :D Ogółem czekałem koło miesiąca na sprawny telefon. Ehh serwisy... Z góry dziękuję za pomoc. Temat do zamknięcia.
AmmpeR™ - Acoustic for Sony Ericsson

#18 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8493 postów
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Napisano 02 kwiecień 2012 - 21:39

Problem został rozwiązany, a temat zamknięty. W razie innych problemów, proszę założyć nowy temat. Wszelkie reklamacje/uwagi /opinie/sugestie proszę zgłaszać do Redakcji Forum Sony Ericsson World poprzez PW.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0