[Rozwiązany] Czarny ekran, miga, włącza się logo...
#1 OFFLINE
Napisano 06 luty 2012 - 20:40
Mój Yari za niedługo będzie miał 2 lata. Ostatnio jak przekładałem kartę sim włączył się do loga i ekran migał w odstępach czasowych na czarno. W czym leży problem? Mam gwarancję do marca więc zapewne go oddam. Modowałem akustykę i menu mogą sie kapnąć (Play) Z resztą jeśli to wina taśmy to równoznacznie wgrają nowego softa... Z góry dziękuję za pomoc.
#2 OFFLINE
Napisano 06 luty 2012 - 20:45
#3 OFFLINE
Napisano 06 luty 2012 - 21:44
#4 OFFLINE
Napisano 06 luty 2012 - 22:05
_________________
Nawinięto z Xperii Neo V
#5 OFFLINE
Napisano 07 luty 2012 - 02:39
Mareczek, on 06 luty 2012 - 20:40, said:
Mój Yari za niedługo będzie miał 2 lata. Ostatnio jak przekładałem kartę sim włączył się do loga i ekran migał w odstępach czasowych na czarno. W czym leży problem? Mam gwarancję do marca więc zapewne go oddam. Modowałem akustykę i menu mogą sie kapnąć (Play) Z resztą jeśli to wina taśmy to równoznacznie wgrają nowego softa... Z góry dziękuję za pomoc.
Migał w sensie pulsował na czarno czy np. jak rozsunąłes telefon to robił się czarny, jak zsunąłeś to wyświetlał obraz? Z resztą to tylko pytanie z ciekawości. Na 99% jest to usterka hardware, ale co konkretnie padło to Ci nie powiem czy taśma, czy ekran, czy coś na płycie. Trzeba by go obejrzeć, rozebrać etc. Ale skoro masz gwarancję, to już nie nasze zmartwienie. Wgraj stary soft + customizację PLAY, możesz potem zaktualizować telefon i oddaj na gwarancję opisując usterkę. Niech serwis się martwi
#6 OFFLINE
Napisano 07 luty 2012 - 08:10
_________________
Nawinięto z Xperii Neo V
#7 OFFLINE
Napisano 07 luty 2012 - 13:10
phillix, on 07 luty 2012 - 08:10, said:
Widać, że masz blade pojęcie o telefonach Wszystko się z czasem psuje i na to się nie ma wpływu. Dobrze, że teraz, a nie kilka dni po gwarancji W sliderach wszelkie ruchome elementy jak taśma flex się zużywają. Tak samo nigdy nie wiesz kiedy padnie Ci wyświetlacz, płyta główna, procesor zacznie się przegrzewać etc...
Jak to mawiają amerykanie:
#8 OFFLINE
Napisano 07 luty 2012 - 13:22
#9 OFFLINE
Napisano 07 luty 2012 - 13:30
Quote
Co ma flex do poprawnego włączenia się telefonu ? Tutaj podstawą jest oprogramowanie i podzespoły na płycie z nim powiązane.
Logo się pokazuje, więc flex jest ok. Co innego gdy zaczął migać np po rozsunięciu slidera. Oczywiście masz gwarancje, możesz telefon oddać, ale pierwsze wrzuć na nowo soft SEUSem.
#10 OFFLINE
Napisano 07 luty 2012 - 14:04
#11 OFFLINE
Napisano 07 luty 2012 - 15:22
Quote
Nie wiem czy to zależy od wersji SEUSa ? Ja wgrywałem ponownie najnowsze oprogramowanie SEUSem min do Satio, W715, C510, C905
#12 OFFLINE
Napisano 07 luty 2012 - 20:51
bartq92, on 07 luty 2012 - 13:30, said:
Logo się pokazuje, więc flex jest ok. Co innego gdy zaczął migać np po rozsunięciu slidera. Oczywiście masz gwarancje, możesz telefon oddać, ale pierwsze wrzuć na nowo soft SEUSem.
No no, taki wybitny serwisant i o takie rzeczy pyta? Podpowiem - bez sprawnego flexa żaden slider nie włączy się i nie będzie działał poprawnie. A to czy miga po zsunięciu / rozsunięciu nie zostało wyjaśnione przez autora tematu
#13 OFFLINE
Napisano 07 luty 2012 - 21:07
No, ale czekamy na odpowiedź poszkodowanego kolegi
_________________
Nawinięto z Xperii Neo V
#14 OFFLINE
Napisano 08 luty 2012 - 19:17
#15 OFFLINE
Napisano 08 luty 2012 - 19:26
#16 OFFLINE
Napisano 06 marzec 2012 - 18:01
Użytkownik Mareczek edytował ten post 06 marzec 2012 - 18:03
#17 OFFLINE
Napisano 02 kwiecień 2012 - 21:13
Niedawno wrócił Yari z serwisu. Po dokładnych oględzinach stwierdziłem, że już wszystko naprawili. Więc jak wynikało z pisma: wymienili taśmę, oprogramowanie i fastport + tylną zaślepkę slidera i klawiaturę (o co nie prosiłem) a za następnym razem aparat. Yari jest cały czas używany a bateria jak już wcześniej wspomniałem rzekomo uszkodzona działa jak należy Ogółem czekałem koło miesiąca na sprawny telefon. Ehh serwisy... Z góry dziękuję za pomoc. Temat do zamknięcia.
#18 OFFLINE
Napisano 02 kwiecień 2012 - 21:39