Jump to content


[Rozwiązany] dziwna plamka....


  • This topic is locked This topic is locked
47 replies to this topic

#41 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 01 February 2012 - 21:09

A tam, na tym raporcie to sobie możesz ziemniaki obierać albo w piecu nim napalić. Tzn. że nie chcieli go naprawić w ramach gwarancji, ale nie oznacza że ją anulowali. Czyli musisz się dobijać o swoje gdzie indziej. Daj znać, jaką odpowiedź dostaniesz z Plusa  i ich serwisu :)

#42 OFFLINE   Erin

Erin

    Autor najlepszego postu 2012 roku

  • Autor tematu
  • Zwycięzca konkursu
  • 393 posts
    • Time Online: 79d 4h 15m

Posted 01 February 2012 - 21:27

oki, w przeciągu 14 dni wszystko powinno być wiadomo, dyspozycja w PLUS złożona

#43 OFFLINE   phillix

phillix

    Zwycięzca konkursu foto "Wiosna, ach to TY"

  • User
  • 2,024 posts
    • Time Online: 73d 14h 22m
  • Kraj::
  • TelefoniPhone 5
  • Operator: Virgin Mobile

Posted 01 February 2012 - 21:56

Ciekawe po czym stwierdzili, że telefon ma wade z Twojej winy... Napisali tylko tyle, że to Twoja wina czy coś jeszcze? Powinni podać powód, np ślady zalania.

_________________
Nawinięto z Xperii Neo V :)
Posted Image

#44 OFFLINE   Erin

Erin

    Autor najlepszego postu 2012 roku

  • Autor tematu
  • Zwycięzca konkursu
  • 393 posts
    • Time Online: 79d 4h 15m

Posted 01 February 2012 - 22:46

nie napisali nic, poinformowali mnie tylko telefonicznie i do tego sam tam dzwoniłem, na papierku jest tylko że odsyłają nienaprawiony i tyle. nie mam pojęcia czym się sugerowali skoro ekran w tym miejscu nawet zarysowany nie jest...

plus przyjął ode mnie dyspozycję Rękojmi, i wyślą go na ekspertyzę teraz.

Edited by Erin, 01 February 2012 - 22:47.


#45 OFFLINE   Erin

Erin

    Autor najlepszego postu 2012 roku

  • Autor tematu
  • Zwycięzca konkursu
  • 393 posts
    • Time Online: 79d 4h 15m

Posted 23 February 2012 - 13:12

żebyście o mnie nie zapomnieli to odświeżę i dopisze że po 3 tygodniach zgłoszenie rękojmi gdzieś zaginęło i dziś została sporządzona reklamacja w tej sprawie... rozmawiałem dziś z konsultantem, który wydawał się być kompetentny w tym co robi więc czekam dalej....

mam nadzieję że nie długo ;)
a telefonowi chyba dobrze się leży... dam znać jaka będzie odpowiedź z PLUSa bo teraz oni w mojej sprawie będą działać ;)

#46 OFFLINE   phillix

phillix

    Zwycięzca konkursu foto "Wiosna, ach to TY"

  • User
  • 2,024 posts
    • Time Online: 73d 14h 22m
  • Kraj::
  • TelefoniPhone 5
  • Operator: Virgin Mobile

Posted 23 February 2012 - 13:34

Jeszcze Ci gwarancjA minie.. mają dużo roboty, ale to trochę dziwne, żeby aż tyle trzymali telefon

_________________
Nawinięto z Xperii Neo V :)
Posted Image

#47 OFFLINE   Erin

Erin

    Autor najlepszego postu 2012 roku

  • Autor tematu
  • Zwycięzca konkursu
  • 393 posts
    • Time Online: 79d 4h 15m

Posted 23 February 2012 - 13:49

View Postphillix, on 23 February 2012 - 13:34, said:

Jeszcze Ci gwarancjA minie.. mają dużo roboty, ale to trochę dziwne, żeby aż tyle trzymali telefon
(...)

nie zrozumiałeś... telefon leży w domu ;) bo moje zgłoszenie które było tworzone przez konsultanta 3 tygodnie temu, gdzieś wcięło... nie ma go w systemie więc na kuriera mogłem czekać w nieskończoność...

#48 OFFLINE   Erin

Erin

    Autor najlepszego postu 2012 roku

  • Autor tematu
  • Zwycięzca konkursu
  • 393 posts
    • Time Online: 79d 4h 15m

Posted 05 April 2012 - 07:05

no w końcu mogę oficjalnie napisać, że moja Xperia ARC jest w pełni sprawna
dziękuję za zabranie głosów w temacie

Pozdrawiam :)

temat zamykam




0 user(s) are reading this topic