Skocz do zawartości


[Rozwiązany]awaria yariego


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   severus

severus
  • User
  • 21 postów
    • Time Online: 12h 47m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Napisano 21 październik 2011 - 13:03

Poprzedniego dnia robiłem nim zdjęcia, słuchałem muzyki, prowadziłem rozmowę. Dzisiaj rano budzę się i ? telefon jest wyłączony.. Myślę " wyjmę i włożę baterię" to jednak nic nie dało. Nastepnie chciałem uruchomić go pod ładowarką - wstał, ale dość mocno się grzał (bateria) to go odłączyłem. Potem go włączam - wstał, ale zamiast dźwięku jest trzeszczenie, czerwona dioda sygnalizuje słabą baterię, pokazuje się ikonka podłączonych słuchawek i samoczynnie włączyło się 3G. Wygląda mi to na uszkodzenie fizyczne, gdyż wgranie ponownie całego softu nie daje rezultatów :(

#2 OFFLINE   soniaczW800i

soniaczW800i

    Moderator

  • Moderator
  • 1048 postów
    • Time Online: 49d 15h 12m
  • Kraj::
  • Operator: Simplus

Napisano 21 październik 2011 - 13:35

Nie doznał ostatnio upadku lub miał kontakt z cieczą?
Gry PS3/PS4 akcesoria?(więcej informacji można znaleźć w moich tematach w dziale giełda)

#3 OFFLINE   severus

severus
  • Autor tematu
  • User
  • 21 postów
    • Time Online: 12h 47m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Napisano 21 październik 2011 - 14:45

Jeżeli to można nazwać upadkiem - z wysokości około 10 cm na stół.

#4 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8493 postów
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Napisano 21 październik 2011 - 16:30

Wygląda to na uszkodzenie płyty głównej... sam nic nie zrobisz. Jak masz gwarancję, to oddaj. Jak nie, to zostaje serwis, ale obawiam się że w nieoficjalnym wiele nie zdziałają a w autoryzowanym koszty wyniosą tyle, że kupiłbyś nowego Yari... No ale próbuj go odratować, jak Ci się uda to daj znać co było bezpośrednią przyczyną usterki :)

#5 OFFLINE   severus

severus
  • Autor tematu
  • User
  • 21 postów
    • Time Online: 12h 47m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Napisano 21 październik 2011 - 16:49

W tym jest problem, że mam wgrany cert brown i nie brandowany soft..

#6 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8493 postów
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Napisano 21 październik 2011 - 16:54

To zmień certyfikat na red za darmo za pomocą d-unlockera i wgraj brandowany soft.. Chociaż nie wiem, czy Ci się uda skoro telefon jest uszkodzony... Spróbować możesz :) Najwyżej będziesz musiał naładować baterię u kogoś albo na krótko.

#7 OFFLINE   severus

severus
  • Autor tematu
  • User
  • 21 postów
    • Time Online: 12h 47m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Napisano 21 październik 2011 - 18:52

No właśnie omnius nie wykrywa telefonu. Próbowałem z baterią od innego yari - bez efektów :(

#8 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8493 postów
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Napisano 21 październik 2011 - 19:01

Użyj tego programu do zmiany certyfikatu:

Please Login HERE or Register HERE to see this link!

. Wyjmij baterię na kilka minut, jak to nic nie pomoże to przystaw ją na sekunde - dwie plusem do minusa (tzn. odwrotnie niż normalnie). Podpinaj z 2i5 a nie z c. Jeżeli telefon jest kompletnie martwy a nie rozbierałeś go, to i tak oddaj na gwarancję - nic nie ryzykujesz bo telefon i tak jest już złomem, a możesz zyskać :)

#9 OFFLINE   severus

severus
  • Autor tematu
  • User
  • 21 postów
    • Time Online: 12h 47m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Napisano 21 październik 2011 - 20:43

Gdy podpinam telefon do ultimate unlocker i trzymam 2i5, to świeci się małą czerwona dioda nad wyświetlaczem i nie wykrywa telefonu. Co do przyłożenia baterii odwrotnie biegunowo - jak to wykonać ?

#10 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8493 postów
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Napisano 21 październik 2011 - 20:51

Nie wykonuj, oddaj na gwarancję. Widać telefon całkowicie padł... Spróbuj jeszcze wyjąć baterię na kilka minut i potem włożyć i podpiąć z 2i5... Jak nadal nic to tylko serwis.

#11 OFFLINE   severus

severus
  • Autor tematu
  • User
  • 21 postów
    • Time Online: 12h 47m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Napisano 22 październik 2011 - 09:17

Byłem właśnie w punkcie, ale proszą o dowód zakupu, a ja takowego nie otrzymałem od sprzedającego z allegro..

Użytkownik severus edytował ten post 22 październik 2011 - 10:06


#12 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Administrator
  • 6542 postów
    • Time Online: 173d 6h 5m

Napisano 22 październik 2011 - 10:54

Dowód zakupu to niestety podstawa... a jak wygląda sprawa gwarancji? Masz ją  "podbitą", wypełnioną, podstemplowaną?

#13 OFFLINE   severus

severus
  • Autor tematu
  • User
  • 21 postów
    • Time Online: 12h 47m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Napisano 22 październik 2011 - 11:04

Tak :) dzwoniłem do sprzedającego i mówi, że gdzieś dowód zakupu na pewno ma i poszuka. Tak się zastanawiam, czy musi być to papierek fizyczny czy może być jego skan ?

#14 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Administrator
  • 6542 postów
    • Time Online: 173d 6h 5m

Napisano 22 październik 2011 - 11:45

Z tego co kojarzę wystarczy skan, zdjęcie itp. Przynajmniej w wielu przypadkach, o których kiedyś czytałem, tak było :)

#15 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8493 postów
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Napisano 22 październik 2011 - 16:26

Poproś o oryginał, żebyś nie miał potem dodatkowych problemów. Karta gwarancyjna nie musi być podbita. Właśnie tak to jest z allegro... raz kupiłem nowy telefon i dostałem bez faktury. Poprosiłem o nią, żeby mieć ważną gwarancję, a dostałem tylko jej ksero. Na szczęście Naite się nie popsuł i nie musiałem z niej korzystać, ale obawiam się że xera by mi nie uznali.

#16 OFFLINE   severus

severus
  • Autor tematu
  • User
  • 21 postów
    • Time Online: 12h 47m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Napisano 22 październik 2011 - 16:54

No właśnie mam mieć przesłane ksero faktury. W takim razie nie przyjmą ksera jako dowodu zakupu ?

#17 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8493 postów
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Napisano 22 październik 2011 - 17:18

Pytaj serwis, nie nas. Lepiej, żeby Ci oryginał przesłał...

#18 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Administrator
  • 6542 postów
    • Time Online: 173d 6h 5m

Napisano 22 październik 2011 - 18:38

Ale fakturę po coś się bierze... i często dobrze by po prostu była w firmowych papierach. Dlatego wcale "wyciągniecie" oryginału nie musi być takie proste. Wg mnie dobrze zrobione ksero spokojnie powinno wystarczyć, choć nie wykluczone, że jak pisze Jurij ktoś będzie upierdliwy. Ja byłby jednak dobrej myśli :)

Daj znać jak sprawa się rozwiąże.

#19 OFFLINE   severus

severus
  • Autor tematu
  • User
  • 21 postów
    • Time Online: 12h 47m
  • Kraj::
  • Operator: T-Mobile

Napisano 22 październik 2011 - 19:02

OK. Dostałem skan faktury. Teraz pada pytanie: dostarczyć ją na jakimś pendrive/płyta czy wydrukować ?

#20 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Administrator
  • 6542 postów
    • Time Online: 173d 6h 5m

Napisano 22 październik 2011 - 19:03

Wydrukować, zdecydowanie :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0